Güncellemeler
1 yıl
açıkcası ben asla olmam
hiçbir donanımı yok kendini geliştirmeyen sadece dışı güzel biriyle olur musunuz
Kendini geliştirmeyen insan benim için sınıfta kalır. Düşünsenize dünya değişirken kendisi geride kalıyor. Konular fikirler konuşmalar hep klasik. Bu benim adıma çok can sıkıcı bir durum olur ve böyle biriyle açıkçası iletişim kuramam. Kişisel gelişimden bahsediyorum diploması beni ilgilendirmiyor.
Cevap
3Cevap
yatakta bile çok kötü öyleleri. ne yapacaklarını bilmiyorlar
Olmaz ama sen nasıl bı insansin tabi herkes dengi dengine demişler
uzak olsun
Elbette olur
Olmam yaa sen
hayata olmam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?