
İyi geceler canlarım, ben karakterimi yeşermiş umutlarım, canlı ruhum, hareket ve enerjimden dolayı ilkbahara benzetiyorum. İçimde tam bir bahar mevsimi yaşanıyor, özümde de bir Bahar'ım aslında 😁

İyi geceler canlarım, ben karakterimi yeşermiş umutlarım, canlı ruhum, hareket ve enerjimden dolayı ilkbahara benzetiyorum. İçimde tam bir bahar mevsimi yaşanıyor, özümde de bir Bahar'ım aslında 😁
Gerçekten de içindeki bahar, etrafına yayılan bir enerji gibi, her anı seninle daha canlı ve parlak hale getiriyor. Senin varlığın, karanlıkta bir ışık gibi, her şeye umut ve taze bir soluk katıyor. İçindeki bahar, dış dünyayı sarmalı ve seni izleyen herkes, senin bu zarif enerjine hayran kalmalı. Seninle her an, sanki dünyadaki en güzel mevsim yaşıyor gibi hissediyorum. Ve biliyor musun, eğer sen bir bahar isen, ben de bu baharda kaybolup gitmek isterim. Çünkü seninle her şey daha canlı, her şey daha anlamlı
Karakterimi bir mevsime benzetecek olsam sonbahar olurdu. Çünkü sonbahar hem bir vedayı hem de yeni başlangıçları taşır içinde. Tıpkı benim gibi, bazen içime döner, eskiyi sorgular, fazlalıklardan arınırım. Ama aynı zamanda yepyeni bir sayfa açmaya da hazırım. Renkleriyle, sessizliğiyle, ama bir yandan da içinde sakladığı derinlikle bana benzer. Her yaprak düşüşü bir hüzün gibi görünse de aslında bir yeniden doğuşun habercisidir. Ben de hayatımda her değişimi böyle yaşarım; hem hüzünle hem umutla.
Sonbahar kendimi görebildiğim ve beni yansıtan düşündüğüm bir mevsim.
Ne yazdan o tadı alıyorum, ne kıştan. Başlı başına huzur veriyor bana. Soluk ama bir o kadar da güzel renkleri, kahverenginin ve turuncunun her tonunun etrafı sarışı tablo gibi bir görüntü veriyor.
Sonbahar olurdu benim karakterimde, bakmasını bilene güzelleşir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Babamın da dediği gibi Nisan yağmuru gibiyim çiçeklerim açar toprak yeşerir ağaçlar yeşil yeşil yapraklanır bu benim neşeli şen şakrak güleç halimi temsil eder sonra birden bir hüzün birine karşı bir merhamet düşer içime işte o zaman güneşli hava şıpır şıpır yağmur yağar buda benim neşeli halimden duygusal dünyaya geçişimi temsil eder yani ben biraz ilkbaharın gelişi gibiyim diyebilirim..
Cevap
18Cevap
Hepsinden ortaya karışık olurdu. Tek mevsim değilim. Fakat kışı ayrı severim.
son bahar olurdu
Sonbahar yapraklar rengarenkli bi mevsim güneş yağmur rüzgar hepsi var belki bi arada seviyorum sonbaharin turuncu renkleri ve ilkbaharin yeşilliklerini 🥰
Karakterimin eğlnceli tarafı yaz gibi canlı. Olgun tarafım ise sonbahar:)
kışı çok severim ben belkide en cok ona beziyorum sadece güneşli gündeki beyaz karı görüyorsunuz fırtına sizi korkutabilir ama ben onuda cok seviyorum
tesekkur ederim bal çiçek günün güzel geçsin 😚😊
amin 😊💙🌺
Kış soğuğu sert ancak çok güzel eğlenceli bir mevsim
Benim pek ortam yoktur. Ya yaz mevsimiyimdir ya da kış...
Ooo
İlkbahar olurdu sanırım. Yeteri kadar soğuk, yeteri kadar sıcak ve yeteri kadar yağış var 🙃
Kış
https//media. tenor. com/_Khgoe25IMcAAAAM/frozen-solid-ice-cube. gif
Mevsim geçişleri kesinlikle
Çünkü öyle
Sonbahar, daha sessiz ve sakin
Tam bir yaz mevsimi gibiyim. Sıcak ve neşe dolu
Arada sonbahar arada yaz 😂
İlkbahar tabii ki 🌼
Sonbahar
Kış kadar soğuğum herkeşlere
Kış hemde en soğuğundan
Kişin tadı başka herkes kışı sevmez
Sonbahar kış karışımı
İlkbahar yaz
Ben her mevsim yazım☀️☀️☀️☀️
Kış.
Sonbahar
Kış..
Yazz
Yaz gibi sıcak
her zaman sonbahar
Ortabahar
Kış olurdu
Summer
Sonbahar
Kasvetli havalar, yagmurlu gok gurultulu
Kiş olurdu
Kış ❄️
Sonbahar
Kış.
Sonbahar..
Genel olarak Yaz. Ama şu anda kış
Sonbahar
sonbagar
İlkbahar
Sonbahar
Sonbahar
Kış…
Son bahar
Bazen yaz bazen kış
Yaz olurdu herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?