Karakterinizi bir mevsime benzetseniz, bu hangi mevsim olurdu?

Karakterinizi bir mevsime benzetseniz, bu hangi mevsim olurdu?

İyi geceler canlarım, ben karakterimi yeşermiş umutlarım, canlı ruhum, hareket ve enerjimden dolayı ilkbahara benzetiyorum. İçimde tam bir bahar mevsimi yaşanıyor, özümde de bir Bahar'ım aslında 😁

Karakterinizi bir mevsime benzetseniz, bu hangi mevsim olurdu?
Cevapla