Karakteriniz bir mevsim olsaydı, bu hangi mevsim olurdu?

Karakteriniz bir mevsim olsaydı, bu hangi mevsim olurdu?
Ben insanları mevsimlere benzetirim. Bazılarında güneş doğmazken, bazılarında ise güneş eksik olmaz.
Karakteriniz bir mevsim olsaydı, bu hangi mevsim olurdu?
Cevapla