iyi geceler. 3 4 saattir bebek bakıyorum, 8 aylık bir kız bebek, altını degistirdim, uyuttum, uyandı, corba icirdim, oyun oynadık, en sonunda annesine teslim edip eve döndüm. inanilmaz iyi hissediyorum, herhangi bir erkekle ya da kadinla saatlerce vakit gecirsem boyle hissetmezdim. uyuturken kucagıma aldım, emzirir gibi kucagımda tuttum, pışpışladım, gozlerine uykunun cöküsünü izledim ve karar verdim, su an acilen dogurmam gerekiyor. siteden birisi bana "birakabilecek bir mirasin yoksa cocuk yapmamalisin" dedi, yok kardesim. vucudum cılgınlar gibi ostrojen salgılıyor, doguracagim. 9 ay bekleyecek sabrim yok, hemen istiyorum, su an istiyorum.
Güncellemeler
1 yıl
guncel
Bebeklerle ilgilenmek size de farkli bir enerji veriyor mu?
4 yeğenim var, en büyüğü ben 7 yaşımdayken doğmuştu, çocukluğumdan beri bebeklerle iç içe büyüdüm ve onlarlayken daha da bir huzurlu oluyorum. Bir de bebek kokusu mükemmelliği diye bir şey var gerçekten, omzuma yüzüstü yatırıp pışpışlayarak uyutmaya bayılıyordum 😻
bebeklerle ilgilenmek çok iyi hissettiriyor ama doğurduktan sonra kucağında sadece bir bebek taşıyor olmayacaksın. aynı zamanda (nasip olursa) sorumlu olduğun koskoca bir ömür, onun istek ve ihtiyaçları ve saymaya çok üşendiğim nice gereklilikleri taşıyor olacaksın kucağında. keşke hep bebek kalsa ne güzel olurdu. bu iyimserliğe ve güzel enerjiye kapılıp hiç anne-baba olmaması gereken insanlar şu an sağlıksız çocuklar büyütüyorlar. buna gerek var mıydı diye çok düşünmek lazım
romantizmi kenara bırakıp gercekci olursak, haklisin kesinlikle. evcil hayvan bile sahiplenemedim bu dusunceler yuzunden, yetersizlik hissi cok zorlayiciydi. umarim en dogru kisiler, kendileri icin en dogru partnerlerle en dogru zamanda ebeveynligi tadarlar
Oynamayı güldürmeyi çok seviyorum onlarda beni sever.
Bir arkadaşımın çocuğu 5 yaşında tam ben evden çıkarken seni seviyorum dedi.
O anda düşün beni o parcalayatim bende seni çok seviyorum çok tatlısın sen neden seviyorsun dediğim de hep bizimle (2 kardeşler ) oynuyorsun eglendiriyorsun bizi demişti. ♥️♥️♥️♥️
bazi insanlar bebek sevmiyo cok garipsiyorum gercekten. o kadar asigim ki sunlara, her insanin mukemmel oldugu bi donem var bence ve bu donem o donem. masumlar, sirinler, gel beni seeev diyolar resmen, soz dinliyolar, bi sey anlatsan anliyomus gibi karsi cikmiyolar, en iyi arkadaslar bence. cok seviyorum hepsini de agizlarini yuzlerini mincirmak istiyorum. bacaklarinin ve kollarinin bogumundan isirmak istiyoruuum. cevremde o kadar bebek yok ki su an sevemedigim icin zirildayasim geldi. demek ki benim de acilinden yapmam lazim bi tanee. umarim bi gun misafirlige gittigimde ya da onlar geldiginde bebiskomun bacagindan gizlice cok tatli bi et parcasi alip onun gozlerini doldurmazlar (ben yapiyorum ama gercekten isirmiyorum tabi, gozleri dolmuyo bile). su an asiri ozendim 😻🥰🌸
Hem de çok farklı bir enerji veriyor özellikle yeğenimden bilmiyorum o bebeği kucağına aldığında o masum Sevgi Melek olan sevgi insanın içine o kadar çok huzur dolduruyor ki bir zamanlar biz de böyleydik biz de temizlik diyoruz sonra nefis yüklendi ve gerçeği unuttuk