Ben çok saf biriymişim aldatıldığımı ve ihanete uğradığımı düşünüyorum? bu saflıktan nasıl çıkabilirim?

Aklımdan kötülük geçmez ve yanlış olan bir şeyi yapmam özellikle insanları kırmamaya çalışan biriydim şimdi değilim canımı acıtsa da yaşadığım kötü şeyler hayal kırıklıkları yüzünden artık birine bir şey hisedemiyorum kimseye güvenmiyorum

Saf olmaktan nasıl kurtulurum? kendimi herşeye kapatmak istemiyorum sadece olayı anlayıp uzak durmak veya gereken neyse onu yapmaya ihtiyacım var.

Ben çok saf biriymişim aldatıldığımı ve ihanete uğradığımı düşünüyorum? bu saflıktan nasıl çıkabilirim?
Cevapla