Aklımdan kötülük geçmez ve yanlış olan bir şeyi yapmam özellikle insanları kırmamaya çalışan biriydim şimdi değilim canımı acıtsa da yaşadığım kötü şeyler hayal kırıklıkları yüzünden artık birine bir şey hisedemiyorum kimseye güvenmiyorum
Saf olmaktan nasıl kurtulurum? kendimi herşeye kapatmak istemiyorum sadece olayı anlayıp uzak durmak veya gereken neyse onu yapmaya ihtiyacım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben ilkten saftım sonra kullanılmaya çalışıldım Allah'tan hep kurtuldum kurtardılar sonra hep sezdim tuzakları kurtuldum benim kuzenim bence hasta beyninde sorun var olan da bana oluyor benim kuzenim gizli düşmanım Allah korusun ama herşeyi yapabilir Allah korudu öncelikle yaşadıklarımdan dersler alıyorum ve muhattap olmadım hiç sonra göz temasından hal ve hareketlerinden yaptıklarından sezdim aynen öyle oldu baya sene sonra aynı tuzağı kurdu ve utanma yok millet umrunda değil erkekler gidiyor kadınlar kalıyor dua ediliyor umrunda değil plan kuruyor korkutmaya çalışıyor eskisi gibi amaç ne eskisi gibi kullanmaya çalışmak ikiyüzlü davranıyor baya plan kuruyor arkadaşını da sezdim çok küçükken büyükken akıllı uyanık tedbirli oldum yani dersler ala ala akıllandım her insan bir ders oldu hayatımda
Kuzeninle konuşmayı kessen daha iyi olurdu sanki
Çünkü onun kötü olduğunu biliyorsun yani yakından da tanıyosun
Ben zaten onunla muhattap olmuyorum ama kardeşinin düğününe gitmek zorunda kaldım orada plan kurdu arkadaşı da denedi hep sezdim sonra yine geldi düğün zamanı birileri kalacaktı burada Allah'tan kalmadılar ama kahvaltıya geldiler konuşmadık hiç muhattap olmadım hep göz teması kurdu sonra bir sene sonra evimize geldi oda babam için geldi yine baktı süzdü sonra geçen sene büyük tuzak kurdu baya denedi sezdim kurtuldum
Hiç umursamamak varken bunlara gerek yok ama kurtulman iyi olmuş
Ben onunla muhattap olmuyorum diyorum sarılmam bile kendi kendine tuzaklar kurmuş
Muhattap değil genel yani hiç düşünme bile değmezler:)
Tamam da unutmamak gerekiyor çünkü ne olacağı belli olmuyor göründüğü gibi
İnsan kırıldıkca içine kapanır ve içine kapanarak sadece kendini cezalandirirsin
O yüzden yaşadığın herseyin bir sebebi var. Ders alman gereken şeyler vardi
O yüzden yaşadığın şeyleri için kendini suçlama
Bazen suçluyorum bazen de onu suçluyorum bazense ona üzülüyorum kıyamıyorum ama onu ne kadar istesem de adım atmıyorum tabiki de ama yanlış mı yapıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum
Vicdan yapma seni değersiz hissettiren kim olursa hayatından cikar
Kötü biri değil o benim tanıdığım haliyle ama bana kötğ davranmış bilmiyorum işte 💔
Gerçekten onu çok seviyorum bence yoksa niye ağlayım dimi ona sarılmak istiyorum muhabbet sıhbet dertleşmek onunla ben aynıydım arkadaştık biz
Yalnız kalmaya alış. Yalnız kalmamak için onu hayatında tutma kendini sev kendine değer ver
Yalnız kaldığım için mi böyleyim yani
Bide benim çok özel şeylerimi öğrenip beni kabul etmişti burada ırkçılık dışlanma vs şeyler var o beni herhalimle sanki sevmişti iyi anlaşıyorduk eğleniyorduk
Sen öyle düşünüyorsun o sadece rol yapmış zaafına göre oynamis
Gerçekten mi peki?
Evet görünen öyle bence
Ben hariç herkes onun efendi ve iyi biri olduğunu düşünüyor
Öyle göründüğü gibi olmuyor işte cogu kişi
Niye kıyamıyor gibi hisediyorum ona karşı ve aynı zamanda nefretde ediyprum 6 ay geçti hala böyle değişiyor duygularım
Neyse ya :/
Kabullen
Yalnız kalmaktan korkma
Haklısınız ben bundan kaçmak istiyordum
Yalnızlığımı şu an kabuk ettim ama başedemiyorum ve şimdi de bunu iyi birşeye nasıl dönüştürürüm diye düşünüyorum çok zorlayıcı bir gelişimmiş bu yetişkinliğe gençliğe girmek sanırım evet bence tam olarak bu dimi başka ne olabilir
Bide ona kızgın olmakta haklı mıyım? affetmek istemiyorum onu
Onun hayatı iyiye gitsin de istemiyorum ama aşırı kötü de olmasın sadece beni eziklemesin bide ben bunları istiyorum nasıl davranmalıyım? onun arkadaş grubu var güç demek bu da elinde gücü var herkesi kontrol ediyor grubundakileri öyle önemli biri gibi durmuyor ama bi düşününce herkes ondan ravsiye alıyor herkes ona gmre şekilleniyor çakma alfa
ya da gerçekten alfa bilemem bunu
Başka kızla da görmüştüm onu
İyi olsun istemiyorum
Benimse pek bi arkadaş çevrem yok onun arkadaşları da benle konuşuyor bazıları ben de eh işte onlarla ara sıra konuşuyorum bide bana bakıyor ara sıra göz göze geliyoruz ben onu gördüğümde içimden küfredip geçiyom gözümü kaçırıyorum o olduğu yerde ortamı terkediyorum gidiyorum odadan çıkıyorum vs vs bazen de o yapıyor
Bilmiyorum napsamki ben
Geçmiş olsun. Senin gibileri çok üzerler. Üzgünüm. Ama sorun sende değil. Sen iyi bir insan olmaya çalısıyorsun. Sorun etrafında çok fazla kötü insan olması maalesef.
Hayır sorun ahlaklı fazla iyi niyetli ve saf büyümem
Ama bunu ben kendim yenmem lazım kimseyi suçlayamam
Ve aldattığını bugun kabul ettim 6 ay geçmiş olaydan
Sevgili olarak da değil ya nebileyim benim için iyi ve önemli biriydi