Arkadasımla beraber ortak parfüm aldık 1000liraya. 500 o 500 ben attım parfüm bende kalsın dedi 1hafta sonra bitirmiş detaya?

1000liralık parfüm aldık kokusu çok güzeldi parfüm benim arabada kalsın dedi sen gelip gittikçe sıkarsın dedi tamam dedim 1hafta icinde 3 4 kez anca sıkabildim bir sonraki geldigimde parfüm tamamen bitmiş bu yaptıgı terbiyesizlik degil mi sizce yani ortak alınmış siz olsanız böyle bi arkadasa nasıl tepki verirsiniz
Arkadasımla beraber ortak parfüm aldık 1000liraya. 500 o 500 ben attım parfüm bende kalsın dedi 1hafta sonra bitirmiş detaya?
Cevapla