Yaşamak istemiyorum ve son kararı almak zorundayım. İçimdeki acı geçmiyor neden?

2 yıl biri vardı hayatımda, son zamanlarda kavga ediyorduk benimle beraberken biri daha varmış ve onunla evlenecekmiş. Bana kan kusa kusa g3ber dedi.
Kendimi ezik ve çaresiz hissediyorum. Bu olayla sınırlı değil kendimle bile konuşamıyorum.
Yaşamak istemiyorum ve son kararı almak zorundayım. İçimdeki acı geçmiyor neden?
Cevapla