İlişkide farklılıkların üstesinden gelmek bence mümkün, ama bu iki tarafın da gerçekten istemesi ve emek vermesiyle olur. İnsanlar farklı yetişmiş olabilir, düşünceleri, hayata bakışları, alışkanlıkları farklı olabilir. Ama eğer ortak bir noktada buluşma isteği varsa, her iki taraf da dinlemeye, anlamaya ve gerektiğinde ödün vermeye hazırsa, bu farklılıklar bir zenginlik bile olabilir. Önemli olan, birbirine saygı duymak ve değişim beklentisiyle değil, olduğu gibi kabul ederek sevebilmek. Bazen dengeyi kurmak zor olur, ama sevgi varsa, imkânsız diye bir şey yok.