Oh şöyle sıcak böyle sıcak diye partilediğiniz kavurucu sıcaklar yerine buz gibi havalar kış aşıkları için hoş geldi😍
Yaz aşıkların gözü yaşlı nihahahah😅
Yaz aşıkların gözü yaşlı nihahahah😅


Ben normalde de yazdan ziyade kışı tercih ederim ama bu kış çalışmamanın da etkisiyle daha bir güzel geçecek gibi 🙃 doğalgaz sobamın dibinde çekeceğim tekli koltuğumu, alacağım kitabımız bütün gün ıhlamur, ada çayı ve kahve döngüsü yapacağım 🙃
Allah dışarıda kalana, çalışana kolaylık versin tabi inşallah 😊
Genelde Sevmem Bacası akan ayağında ayakkabısı olmayan üzerinde montu olmayan bacası tütmeyen gelir aklıma ama yine de kaymayı sevdiğim için tahammül edebiliyorum kış ayına
Cevap
19Cevap
Çok şükür yağdı burayada geçen sene hiç yapmamıştı botlarimi giyip kendimi dışarıya aticam jsjsjs
Ben ilkbahar severim 🥹 o dünyayı terk edince gözlerim hep yaşlı dhdh
moralim kötüdür
Neyse ki kış havası gelmedi daha tam olarak. Melankolik moda geçerim hemen.
"Aman niye gamlanırsın divane gönül
Elbet bir gün bu kış gider yaz gelir yaz gelir vay vay vay"
diyorum.🤦🏻♀️
Fena değil infini😅
Lahmacun yapıp düşen enercimi fullemeyi düşünüyorum 🫢
Komşuda pişer bize ne düşer firu
Beni alın buradan oraya ışınlayın😅
Kışı cok seviyorum ved eilk kar şu an lapa lapa yağıyor ehliyet olsaydı bu gün ise gitmez Uludağ'a çıkardım.
Kışın görüntüsü çok güzel heleki bazı yerlerde kartpostal gibidir.
Ama ben sıcak insanıyım. Yinede doğayı kabullenmek kışı kolaylaştırıyor.
Evde yatak içinde battaniye üstlerinde yatıyorlardır
Ne güzel beaa keşke İstanbula yağsa da birazda gönlümüz açılsa.
5bin tl Doğalgaz faturası kombi tamiri çıkınca gelen pişmanlık hissi
İyi şu an ama bir kaç güne kötüleşir gibi
bura nere yav kar yağmıs erkenden. d
İstanbul Anadolu yakası 😅
e Avrupa yakasında kar filan yok. d
Bir sebep daha o tarafı sevmemem için😅
Fakir postu bu nerde görsem tanırım 😄😅
Şu görselin neresinden anladın bunu acaba😅
Ben yaz kış gezerim 😅
Sıcak havalardan nefret ediyorum sadece😅
Kışı severim.
Manzaranda fena değilmiş
kisi da sevmem yazi da agliyorum resmen
Ağlıyorlar :D
Eebenim morali 0 sıfır 🖤
burada fena yağdı ama erir gider
buraya da yağsın ya lütfen <3
En sevdıgım mevsım kış
Doğalgaz parası olmasa kişi severim
Yağmur gerekli ama çok bunaltıcı.
Ben kış insanıyım seviyorum bu mevsimi.
Kış en güzeli ben mutluyum
Depresyon kafası😆
Ona akşama girerim yollar kapanırsa😅
Şansıma inanıyorum ahahah😅
Şüphe edilmemesi gereken en net konu😅
Ben çok seviyorum
Bana da kar yağsın
Gayet yerinde
Kışı sevmiyorum modum o kadar düşük ki
Moralim çok bozuk
Evet sevmem.
En sevdiğim mevsim geldi
Bir tık buruk
Kotu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?