Kış ayları daha bir hüzünlü mü, bana mı öyle geliyor?

Kış ayları daha bir hüzünlü bazen... Nedensizce hüzünlü hatta 🍃Ama insan o hüznü seviyor. Dinginlik, sessizlik içinde kendini dinliyor. Kendi kendisiyle tartışıyor bazen. Yargılıyor, hatta küçümsüyor da. Kendi kendisiyle mücadele eden insanlar iyidir.

En azından birine zarar vermeden önce, sonrasında kendi kendine nasıl hesap vereceğini düşünür de, öyle atar adımlarını 🙃 Haliyle, kendine zarar vermeyene o da dokunmaz.

Huzurlu akşamlar 🤍

🍂
🍂
Kış ayları daha bir hüzünlü mü, bana mı öyle geliyor?
Cevapla