kızlar gelin gelin kaynana vs vs yaşarmısınız?
erkekler sizde iç güveyisi olarak yasarmsınız?
eşinize deli gibi aşıksınız ama?
erkekler sizde iç güveyisi olarak yasarmsınız?
eşinize deli gibi aşıksınız ama?
mecburıyet varsa tabııkı ama keyfıyet soz konusu ıse asla.. maddı drum zayıftır bakılmaya muhtacdırlar basımın ustunde yerlerı var * dıger turlu kımse ıstemez bunu, bır defa herseye manı olunur rahat edemezsınız orada.. ben esımle sarılıp sarmasıp tv ızelmek ıstıyorum yapta kaynatanın yanında goreyım.. ben olsam doverım sahsen damadı.. hersey yerınde her tas yerınde... dedıgım gıbı mecburıyet hallerınde baska..
Yaşamam.. Adam dediğin ayağının üstüne sağlam basandır..
Aşık olduğum kadında gerekirse gelsin bir ağaç kovuğunda, soğan ekmek yesin..
Ev alana kadar evlenmem. Ne olacak yani biz ilk aylar oynasirken basimizda annesi babasi mi olacak sacmalik
Evi beraber aliriz calisirim cabalarim bak parayi beraber denklestiririz ama yani ailesiyle yasanmaz
Mecbur kalırsam yaşarım ama herhangi bir zorunluluk yoksa istemem. Rahat edemem çekinirim.
Cevap
3Cevap
tabii ki yaşarım ve zaten kendi evimiz olsa da ben kayınvalideme yakın yaşamak istiyorum :)
yaşamak istemem açıkcası ama mecbursam yaşarım eşim için katlanırım.
Mümkünse tek yaşamak iyidir. Ama şartlara göre değişir.
Anlaşabileceğim insanlarsa niye yaşamıyım
kendimizi böyle şartlandırdğımız için her hareketleri gözümüze batıyor
Eşimin anneme nasıl davranmasını istiyosam o şekilde davranmam gerekir kayınvalideye
böyle olmalı aslında sabır gerekli bakalım Allah nasip e tsin de o günler :)
yaşarım ben kaynanam çok iyi biri 😍
huzurumu kaçırmadıkları ve aileme müdahele etmedikleri müddetçe belli süreyle olabilir
imkanım olursa 3 katlı bir ev ortada ben kalırım altta biri üstte biri kalsın...
Ailesinin nasıl biri olduğuna bağlı.
Kaynata ne
Sorunlu bir aile degilse olabilir
hayır. o şekılde evlılık olmaz.
Hayır. Rahat edemem ki.
Yaşamak istemem.
Hayır
Kesinlikle. Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar