Yanlış yaptığımda bunu kabul etmekten çekinmem çünkü her zaman haklı olamayacağımı bilirim, tartışmayı uzatıp gerginliği artırmak yerine hatamın farkındalığıyla özür dilerim. Haklı olduğumu kanıtlama çabasından çok durumu düzeltmeye odaklanırım
Haksız olursun ve bir kabahat işlersin eyvallah, gönül almak düşünülenin aksine çok güzel bir olay bence karşında kırgın bir insan varsa yüzünde hafif bir tebessüm ettirebilmek paha biçilemez...
Ama haksız olmaya itilmek, manipüle edilerek sizi bir noktaya getirmek ve olaylar bittiğinde de üste çıkarak olayların hepsini tek tarafa yüklemek çok bencilce ve gönül alsan özür dilesen bile kesinlikle içten ve samimi olmadığı için tamir etkisi de düşük olacaktır.
Ne olursa olsun kendinden hata bulmayan ve haklı olmak gayesi dışında hiç bir derdi olmayanlar narsist kişilik bozukluğu olan kibrine yenilmiş, zavallı ve aciz insanlardır.. onlara da yazık yine de üzülüyorum
Öyle tabiki insan karşıdaki insanı bir süre uzebilir ötesi yok ama huyu iyi olmayan insan hep yalnız kalmaya mahkum en büyük zarar kendine verir aslında
Haksız olduğuma kanaat getirdiğim an, kabul eder alttan alır gerekirse af dilerim. Egoyu doğru yerde kullanmak var. Bu noktada ego kullanılmaz, iyi niyet gösterilir. Keşke insanlar daha bilinçli olabilse bu konularda. İlla haklı olmayı her şeyin üstünde görenler var. Sürekli haklı olamazsanız. Hakim değilsiniz..