Senin ilişki yaşamak istediğin birinde ne gibi özellikler olmalı?

Senin ilişki yaşamak istediğin birinde ne gibi özellikler olmalı?

Enerjisi pozitif enerji ilk beni etkiler sonra karakter sağlamlığı kendine has öz bir duruşu olmalı sağlam mert cesur dobra kültürlü kendini geliştirmiş insan olmanın hayatın anlamını özünü algılamış aile yapısı yetiştilime tarzı konuşması mimikleri merhameti vefası gibi..
İlişki kurmak istediğim birinde ilk olarak samimiyet ve dürüstlük görmek isterim. Bana karşı açık olan, düşüncelerini ve hislerini gizlemeden ifade edebilen bir insan her zaman daha çekici gelir. Ayrıca saygı, sadece bana değil, başkalarına ve hayata karşı da gösterebildiği bir değer olmalı.
Empati kurabilen, beni anlamaya çalışan ve yargılamadan dinleyen bir kişilik benim için çok önemlidir. Kendine güvenen, ama kibirli olmayan; hem kendi ayakları üzerinde durabilen hem de birlikte büyümeye açık biri olmasını isterim. Küçük şeylerden mutlu olabilen, hayata pozitif bakan, ama gerektiğinde ciddi olup sorunları çözebilme olgunluğuna sahip biriyle sağlıklı bir bağ kurabileceğime inanıyorum, değer verdiği şeylere sahip çıkan, benimle aynı hedefleri paylaşmasa bile birbirimizi destekleyebileceğimiz bir anlayışta olması çok kıymetli. Birlikte hem huzur bulup hem de heyecan duyabileceğim bir insan, ilişki kurmak için doğru kişi olur.
Teşekkür ederim
Rica ederim..
İlişki kurmak istediğim birinde güven, saygı, empati, dürüstlük ve iletişim becerilerinin güçlü olmasını isterim. Ayrıca, birlikte vakit geçirdiğimizde keyif alabileceğimiz ortak ilgi alanları ve anlayışlı bir yaklaşım da önemli. Karşılıklı olarak destekleyici ve pozitif bir enerji olması, ilişkiyi daha sağlam ve sağlıklı kılar bence.
Karşılıklı saygı ve güven temelde olmalı, açık ve dürüst iletişim kurabilmeli, duygularını ifade edebilip benimkileri de anlamaya çalışmalı, empati kurabilmeli, destekleyici olmalı, beni olduğum gibi kabul etmeli, ortak ilgi alanlarımız ve değerlerimiz olmalı, hayatın zorluklarında yanımda olmalı
Cevap
23Cevap
Bana ait olsun ya.. olmasi gerekeni dile getirmek istemiyorum
karakteri olsun yeterli benim için
İyi bir insan olmalı, duygularıyla haraket etmeli sevmeli sadece insanları değil, hayatı gökyüzünü, yıldızları, kuşları kelebekleri, yaşama dair ne varsa sevmeli ve saygı duymalı, sebebli sebebsiz gülmeli eğlenceli bir insan olmalı iyi gelmeli iyileştirmeli yaralara merhem olmalı okumalı bilgiden ilimden yana olmalı çok şey var daha aklıma gelenler bu kadar.
Empati yetenegi olan.. Hayata pozitif bakan. Kendinden emin. Ne istedigini bilen. Eglenmesini bilen. Deniz tutkunu.. Espiri yetenegi gelismis. Sanattan anlayan.. Ben daha devam ederim nasilsa istek yaziyoruz :))
Düşünceli, iyi dinleyici, psikolojisi sağlıklı (kıskançlık, kindarlık vs. olmayacak), sohbeti kaliteli... Daha çok sayarım da işte özetle olgun (yani olmuş bir insan) diyeyim.
Başkalarına yorumlarını görmüyor muyuz sanıyorsun? Önüne gelene yürüyorsun. Y*vşak tiplerden hiç haz etmem uza.
Okuduğunu anlayabilsin, anlıyor gibi yapmasın ama gerçekten anlasın yeterli 😀 bu nokta geçilmez sarp Kayalık gibi ilginç sosyal medayda takılmaktan millet iyice mala bağlamış tövbest ,:))
Hem yakın arkadaşım hem sevgilim olsun isterdim ben ya.. Şefkat merhamet anlayış ve en önemlisi saf sevgisi bunu hissettirmeyi bilirse benim için enfes birisi olurdu 🐣
soyut özelliklerden ; olgun , düşünceli , merhametli , sıcakkanlı , sempatik , komik , romantik , karizmatik , cool , uyumlu
fiziksel özellikler ; uzun boylu , kaslı
Empati yapabilen, sana saygılı olan, sana değer veren, içinde hayvan sevgisi bulunan, nerede nasıl davranacağını bilen, dışarıya soğuk olan ama bana çocuk gibi olann 😅😅
Ben buna hep dürüstlük, saygı vs derdim ama en önemlisi analitik düşünebilmesi, hızlıca pratiğe dökebilmesi çok önemliymiş...
Ne istediğini bilsin, empati yapabilsin, güven versin, sevmeyi bilsin ve son olarak sadık biri olsun.
Hangi özelliği yazacağımı düşünürken bir sürü özellik olduğu aklıma geldi, E hepsi diyeyim o zaman 😅😅 Kriterlerimi arşa çıkardım 😂😂
Olgunluk, aynı zevklere sahip olmak, mantıklı biri olması, ne olursa olsun anlatması ve yanında huzurlu olmak
Kim olduguna göre degişir
Dans etsin , bolca güler yüzlü olsun (sadece bana karşı ) , en önemli insanlarla arasına mesafe koyabilmeyi bilmesi gerekiyor. Yaşının insanı olsun. 30 yaşındaysa öyle davransın. 40 yaşında gibi davranmasın. Sohnet muhabbetli olsun , benim olsun hahajahajjajajs çok fazla beklentim var hajajajajs
Benim gibi olsun karakteristik özellikleri bana benzesin.
Bu dünya ikinci gamzeyi kaldıramaz hajajaja
Karakter, omurga, onur, namus haysiyet vs vs
Özet olarak aklıma kalbime sinmeli… 🙃
İşte var bir hayalimiz… 🌟
Tatlı dil, kibarlık, anlayış , güler yüz, fedakarlık ve sadakat
Sevgi, saygi, anlayış, merhamet ince duygu, efendilik
Merhamet olmazsa olmaz.
Zeka, olgunluk, dürüstlük bir de ilgili olmalı..
Zeka
Dürüstlük
Çalışkanlık
İyi bir insan olması
İyi bir eş olmasi
Yaşı yaşıma boyu boyuma uygun
Empati yeteneği gelişmiş olsun yeter
Güvenimi fethetmeli, beni başına taç etmeli..
O erkekliği ben kadınlığımı bileyim kafi ne öyle karı gibi erkekler tripler nazlar çok mu zor ya eril olmak
Önceliğim güvendir. Güven olmazsa ilişki olmaz. Tıpkı uçağın kanatsız olamayacağı gibi.
Ufak tefek şeyleri abartıp günlerce trip atmamalı
Ne istediğini bilmeli net olmalı
Kalbi net olmalı
Sevecenliği, dürüstlüğü ve saygınlığı vs
Merhamet saygı sevgi herkes gibi
Bana kalben bağlı, zerafet sahibi, neşeli
serseri, iste belali tip olsun yeter
Sevgi, saygı, sadakat.
Zeki ve ciddi olsun ayrıca tam bir erkek olmalı
Aramıyorum bişey gerek duymuyorum
Trip atmayan ailesinin sözüne bakmiyacak
İlişki kurmak istemiyorum
İlişmesek olmuyor mu? 👀
valla en ufak tatsızlıkta soğuyorum
Sadik, dusunceli, samimi, anlayisli, durust ve. s
Afferim😅 güzel şeyler ama böylesini hep üzerler incitirler tam tersini severler
Kibar, zeki, hırslı, merhametli, sorumluluk sahibi
Sadık olsun.
zeka
Kibar efendi
Şehvet
Anlayış uyum
Dürüst olsun şeffaf
istemem sahsen
Dus almasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?