Manipüle edemediği, güçlü ve ayakta kalabilen bir adamı bulsa da her kadın sıkılır ve aldatır diye düşünüyorum.
Çünkü kadın beyni her zaman kıyaslıyor, bir milyon alan adamı da sevmeyecek çünkü başka zengin ve aynı kulvarda adam çıksa ilişki biter. Aşk diye bir şey kadın için yoktur denebilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
hayır her kadın aynı değil
Cok yanlis bir dusunce.
Senin bahsettigin kisiler karaktersiz, bencil muhtemelen narsist insanlar. Oyle kadinlar da var. Ama oyle erkekler de cok. O sebeple "kadinlar" diye olayi komplesine yikman sadece seni cahil gosteriyor.
İyi olanın yanında sevdiği için durmuyor ki, o iyiden çocuk yapıp yine kötü erkeklerle sevişiyorlar diye düşünüyorum. Sadece bizden iyi gizliyorlar
Bence sen kadinlardan uzak dur. Yasanmaz onlarla.
keklemisler seni