Yaşadığınız sıkıntılı anlarda daha çok kendiniz için mi (dua) yardım dilersiniz? yok herkes içinde mi (dua) yardım dilersiniz?

Yaşadığınız sıkıntılı anlarda daha çok kendiniz için mi (dua) yardım dilersiniz? yok herkes içinde mi (dua) yardım dilersiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Hastahaneler de yatan hastaların hiçbirinin hangi Din, hangi Yaratıcı' ya inandığını. Hatta belki inanmıyor bile olsa... Her hangi bir hasta insanın yanına gidip "Geçmiş olsun inşallah Allah size acil şifalar versin, beklediğimiz müjdeli güzel haberi en kısa zaman da sizlere iletsin" sözünüze alacağınız tek cevap bellidir. Amin.. Hastahaneler de ibadet hanelerden daha fazla içerisin de dua eden insanlar yaşarlar.
Yaşadığınız sıkıntılı anlarda daha çok kendiniz için mi (dua) yardım dilersiniz? yok herkes içinde mi (dua) yardım dilersiniz?
Cevapla