Yaklaşık 1 haftadır içimde geçmeyen bir ağlama hissi var nasıl geçer?

geçmişte yaşanan olaylardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama işte olduğum için de ağlayamıyorum eve geliyorum uyuyup kalıyorum🥲
Yaklaşık 1 haftadır içimde geçmeyen bir ağlama hissi var nasıl geçer?
Cevapla