
Bir kişi, yemek, içecek, araç gereç, eşya, uyku, oyun, hobi kısaca her şey olabilir bu 😁🤭
Gönlünüzü bol tutun çekinmeyin lütfen ahshaha

Bir kişi, yemek, içecek, araç gereç, eşya, uyku, oyun, hobi kısaca her şey olabilir bu 😁🤭
Gönlünüzü bol tutun çekinmeyin lütfen ahshaha
İki minik melek var.. İyiki hayatımdalar iyi ki. Onların varlığı bana güç kuvvet veriyor.. İyikilerim benim.. En kötü halimde bile gelip öpüp sarılmaları bana güç kuvvet veriyor..
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.. 😊
Yerine göre değişiyor. Hiç unutamadığım bir kış anısı için, bir minibüse ve şoförüne yıllardır teşekkürlerimi sunuyorum. O zamanın ağır kış şartları bazı işlerimizi aksatıyordu; ama acil yetişmemiz gereken önemli bir programımızın kurtarıcıları oldular. Hayatımızdaki güzel olan, bizim olan şeylere ne kadar şükretsek az. Özellikle son yaşananlar bize bunu gösterdi. Hayatıma ihtişam, bereket beklerken mütevazi biri oldum. Her gün hırs ve koşturmayla geçiyor çok yorucu. Teşekkürden ziyade şükretmeyi unutmasak daha iyi bence. Çünkü kiminin rutini kiminin hayali olabiliyor. Başını koyduğun yastık, başını soktuğun ev, rahat nefes alman şükretmen için başlıca sebeplerden.
Bir çok şey var, başta sağlığım ve her zaman yanımda olan ailem. Hayatıma renk katan güzel dostlarım, ve onların yanındayken beni çocukluğuma götüren tatlı yeğenlerim🥹💖
💞🌸
Fizyolojik bütün ihtiyaçlarımı karşılayacak sağlık.
Maddi ve manevi besleyen imkanlar.
Bunları başaracak ve şanslı hissedeceğim özgüvenim.
Hepsi de çok güzeller 🥳💖
☺️🪷💞🌹
Teşekkürler💜
Rica ederim bal 💙
Cevap
19Cevap
kendimi seviyorum kendime teşekkür ediyorum ve sevdiklerim için
Tabii önce kendimizi sevmek şart 🥳
Çocukluktan kalan misketlerim tasolarım akordeon müzik alatim fülüt hayvanlarim hala duyor hepsi daha sıfır !
Aileme ve ablama.
Bana çok şey kattılar ve ögrettiler.
İki tane kuzenim var
Hayatta en büyük şanlarım
En yakın arkaşlarım dert ortaklarım
❤️
🤗🤗🤗🤗
Sende benim kalbimsin biricik bahar çiçeğim❤️🌷
Ailemi ve iki tane kedi evladımı diyebilirim. Yakında torunlarımda olur inş sjdg
İnşallah asmfsldmskf
Yapmış olduğum hobilerden fazlasıyla keyif alıyorum. Ayrıca müzik bağımlısıyım. Bence bunlara teşekkür etmeliyim. 🙃
en basta ben bi butun olarak, kendim olarak var oldugum icin cok sukrediyorum. ardindan ailem, arkadaslarim, sevdigim herkes icin de ayni sekilde.
Kendim olduğum için teşekkürüm ve kendimi seviyorum.
Eşim, çocuklarım, iki samimi dostum ve ilgilendiğim sanat...
Şükür sebeplerim.
tüm zorluklara ragmen yaratilmis olmak bile tek basina tesekkur etmeye yeter
İki üç şey hariç… onlar da olmasını beklediklerim diğer her şey şükür sebebi…
Babam ablam yeğenim bitane çok sevdiğim bi arkadaşım var
Sağlığım iyi olması, bir dostum var o, başka da yok
Sağlığım, sevdiğim ve ailem
Sağlığım yerinde sevdiklerim yanımda çok şükür bu bile yeter bence teşekkür için
Sağlığım, ailem, arkadaşlarım ve kahvem 😄💞
🎹, 🧻, 🎧, 💻, ✏️, 🏋️
Yemek, sigara, bilgisayar, ps ve yatağım.
Anne babam. Olmasalar bir hiçimm
internet bilgisayar ve dostlarım
Anam anam canım anam
Üniversite ve yeni tanıştığım insanlar 😊
Sağlığım ve ailem veede beni ben yapan şeyler
şu an yok maaliseff...
Bir kaç güzel kalpli insan...
Birkaç şey hariç hayatımda olanlardan memnunum
Iki gözümün çiçeği var
Sagligima duaciyim.
Cümlemizin inşallah
Sevgilimeee çok aşığım
Hiçbir şey yok
sen varsinn
Tatlı eşim, annem babam, kardeşim
kendim
Sevdiklerim var
İnternette
Eşim ve kızım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?