Bir kadın bir erkeği kahvaltıya veya kahve içmeye çağırması normal mi veya nasıl karşılanır?

Bir kez dışarda kahve içtik bir kez ofise işi için geldi oturduk çay ısmarladım
Bu seferde ben buluşmak için dışarıda kahve içmeye veya kahvaltıya davet etsemmi normal karşılanırmı yoksa ondan mı bir adım beklemeliyim
Bir kadın bir erkeği kahvaltıya veya kahve içmeye çağırması normal mi veya nasıl karşılanır?
Cevapla