Neden erkekler bızı tanımadan aşağılar?

Çok mu özgüvensizsiniz anlamıyorum. Laf atmak sizi havalı mı yapıyor, popon göğe mi eriyor bir kadına iftira atınca. Beni zerre tanımayan birisi gelip hayatimı, namusumu, ahlakımı ibadetlerimi, sevgımı saygımı bilmeden her anlamda karalayabiliyor, temiz ve ahlaklı bir sevgi istiyorum içimde boşluk olustu dıyorum erkeksizlik imana getirmiş diyor birisi. Başka hayatı seçmiş bir kadın olsa ayağının altını yalarlar , İnsan gibi bir şey danışmak istedim, kudurmus imansız oldum. İnşallah karından çıkar bu iftiran ne diyim. Lütfen erkek kadın hiçbirimiz birbirimizi tanımadan önyargili olmayalım. Herkese sevgiler.

Neden erkekler bızı tanımadan aşağılar?
Cevapla