
Herif kadınlarla iletişim kurabilmek için tarot ve kahve falı bakmayı öğrenmiş yahu ne güldüm :D
#Yeterhayeterhayat

Herif kadınlarla iletişim kurabilmek için tarot ve kahve falı bakmayı öğrenmiş yahu ne güldüm :D
#Yeterhayeterhayat
Karşı cinsin ilgisini çekmek için özel bir yetenek edinme amacıyla hareket etmedim. Benim için insan, kendisi için bir şeyler yapmalı; gelişimini, ilgi alanlarını ve yeteneklerini kendi mutluluğu için geliştirmeli. Ama farkında olmadan ilgiyi çeken bir şey varsa, o da belki samimiyetin ve doğal halim olur. İnsanları etkilemek için çaba harcamaktan çok, kendim olmayı tercih ederim, beni bu şekilde sevmesi, gerçek ve anlamlı bir bağ kurmak açısından daha değerli geliyor.
Karşı cinsin ilgisini çekmek için özel bir yetenek edinmedim, çünkü doğal halimle bir bağ kurmanın daha gerçek ve kalıcı olduğunu düşünüyorum. Ancak, kendimi geliştirmek adına ilgilendiğim konularda daha iyi olmaya çalışıyorum. Örneğin, güzel bir sohbet ortamı oluşturmak veya empati yeteneğimi güçlendirmek, karşımdaki insanı anlamama yardımcı oluyor. Bunlar bir strateji değil, daha çok bir insan olarak büyümenin bir parçası benim için. İlgi çekmekten ziyade, gerçekten bir bağ kurmak her zaman önceliğim olmuştur.
Ya biraz sahtekarlık olacak ama ergenlik dönemleriydi yani bu yüzden çok șey yapma😂
Platonik olduğum çocuk Mike Tyson fanıydı o yüzden bende mike Tyson nun karakalem resmini çizmeye çalıştım baya da güzel oldu bence nsdmd sonra çocuğa gösterdim falan aa sende mi tyson hayransın falan ahshwhdjsnd sonra epey çizmeyi öğrendim yani karakalemde kendimce ustalaștim diyebilirim. Tabj çok eskidendi şimdi çizemiyorum o kadar.
Rica ederim
Hiç bir şey yapmıyorum sadece gülüyorummm o yetiyor
Aman tanrım didim gördüğüm en tatlı gülüş :D
Yiiaaa teşekkür ederim 🙏😂😂🥰
EİG için teşekkür ederim 🙏💮🏵️
Rica ederim
Cevap
23Cevap
Uğraşamam ya bana bu bildiklerimle tav olsun
öyle yeteneklerim yok
Doğrusunu söylemek gerekirse karşı cinsin ilgisini çekmek için özel olarak edindiğim bir yeteneğim yok ben daha çok olduğum gibi davranmayı ve doğal bir şekilde bağlantı kurmayı tercih ediyorum eğer biriyle bir bağ oluşacaksa bunun samimiyetle olmasını isterm benim doğal yönlerimden etkilenmesi daha hoş olur..
Kendim olmayı ve doğal davranmayı seviyorum. Ekstra bir şeye gerek yok bence.
İlgisini çekmek veya gösteriş yapmak yerine kendi değerlerimle kendi özümle önem verir doğal halimle davranırım. Bana sorular sorsa kendi yeteneklerimi doğal içtenlikle söylerim.
En güzeli insanın kendisi ve doğal olması.
Yetenek öğrenilemez. Beceri sonradan kazanılır. Hayır, karşı cinsin ilgisini çekmek için kendime eklediğim bir özellik yok. Zaten olduğum halimle gayet ilgi çekici biriyim.
Hayır pek yok ama sanırım çok gülüyorlar 😂😂 bazen espiri yapmasam bile espiri olarak alıyorlar
Bazıları da direk duygusala bağlıyorlar😂😂
Hayır. Kendim olmayı çok seviyorum. Birini etkilemek için de yetenek edinmeme gerek yok. Sırf kendimi geliştirmek adına edinebilirim.
Özel bir yeteneğe ihtiyaç duymadım. Kendim olmam yetiyor zaten
Karşı cinsin ilgisini çekmek icin neden ugrasayim...
Öğrendiğim hiçbir şey karşı cinsin ilgisini çekmek için olmadı. Hiçbir zaman bu amaçla bir şey öğrenmek de aklıma gelmedi zaten 😂
Bazılarının yalancılık yeteneği var bu konuda mesela lüks araba kiralıyor ama benim arabam diyor zavallıca 😅
hiç öyle çabalarım yok ama bazen rakının da etkisiyle etkili keyifli sözler alıntılar yapmışlığım var 😂
Fal bakmayı öğrendim elini tutabilmek için son bir defa... Herhangi bir edindiğim yetenek yok :D
İşi ticarete dökse, ne çok saf sirkeler ama akıl yok işte. Arkadaşına ne desen boş djjsjs
Hayır kendimi kasmıyorum
Bisi yapmaya gerek kalmiyor, bi goz kirptim mi tmmdir 😉
🤣😂😝
İlgisini çekebilmeyi kıçımın ucuna bile takmıyorum herhangi bi yetenek de edinmedim i
karakteristik özelliklerim zaten yeterince ilgi çekici. d
Ben bişey yapmadan benim deliliğime hayran kalıyorlar zaten 😀
Ben biraz dobrayım, kartlarımı açık oynarım. Olursa ne âlâ, olmazsa ziyanı yok
Centilmen kibar efendi erkek yok ortada böylesine denk gelince bi tuhaf oldgm doğrudur
ben de sanat sepetle düşürürüm sanıyordum. kimse ilgilenmeyince başbaşa kaldık.
Karşı cins için saçımın telini oynatmam kardeş.😏
Bugün fal bakmayı öğrendim elini tutabilmek icin, diyor ya şarkıda
https://www.youtube.com/embed/4sJmiQX33KUKarşı cins kim ki onların ilgisini çekmeye çalışayım?
Hayır yok gtmu yesinler bide yetenek mi yapacam oh oh başka
Benim yok Daha geçen Instagram'da görmüştüm biri tesbih modellerinin ismini öğrenmişti
Yetenek değil ama kendime bakıyorum, bakımlı bir insanım.
kimseyi etkilemek için ugrasmam birinden hoşlandıysam anlamasını saglarım bu kadar
Bir yetenek edinmedim ilgi çekebilmek için
Zihin okuma 😄
El falı da öğrenseymiş elini tutardı
Maalesef böyle sihirli güçlerim yok
Resim yeteneğim var ama ilgi çekmeye çalışmam.
O benim ilgimi çeksin burada kız olan benim 💅😄
Doğaçlama yeteneği
Hayır yok varlığım yeterince ilgi çekici
Öyle bir yeteneğim yok olamazda yapıma ters
Doğal halimleyim uğraşamam
Hiiç işimm olmaz öyle şeylerle uğraşmıyorum
İlgisini çekmeye çalışmam ayağıma çağırırım 😂🤭
Böyle boş işlerle uğraşmıyorum işim gücüm var.
Yeteneğe ihtiyacımın olmadığını düşündüm hep 😃
Hayır seven olduğum gibi sevsin dikenlerimle…
yeteneksizim galiba o konuda
Yok yok oturuyorum saf saf
Umrumda değil öyle şeylere
Yeteniksiz olmam çok dikkat çekiyor :D
Hayır yok insanlar doğal samimi olmalılar.
Ben onun ilgisini cekiyorum onemli olan onun cekebilmesi okeys
kafakopter yapabiliyorum
Hayır yok öyle bir yeteneğim
Yok, ihtiyacım olmadı
Az kalsın it köpek olacaktık 😅😂
Uğraşmam böyle işlerle
Kims3nin dikkatini çekmek için zahmete girmem
Hiç yok.
Yok..
Bişi yapmam..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?