Güncellemeler
1 yıl
Kadınlar erkeklere göre fiziki olarak güçsüz olabilseler de kadınlar erkeklere göre nerde ise tüm sorunlar kaşsısında daha çok mücadeleci, azimli, kararlı vasıflara sahip olduğu bilinmektedir.

Kocasından daha erkek olduğumu
yani korumak için demiştir
Kesinlikle..
Cevap
2Cevap
Bana bunu diyenun da sebep olanunda derum boşlukları demiyeyum şimdi 😂
Koruma içgüdüm, destekleyici tavrım, eleştiresim ve alaycı bir yaklaşım sergileyesim tuttu mesajı veriyordur 😅
Seni sevdiğini her anlamda desteklediğini sana saygı duyduğunu gösteriyor
ben senden daha cesurum diyodur bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar