Kızlar hiç dışarı çıkmayan bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevabın nedir?
Cevapla
önce sorduğum sorulara cevap ver senin durumu bir değerlendireyim.
yaş
boy
kilo
burcun
tipini ve fiziğini beğenme durumun
yaşadığın şehir
meslek (yoksa daha önceden çalıştıın işler)
anneni ve babanın karakter yapısı
toplam aylık gelir
telefonundaki toplam kız arkadaş sayısı
ve seni içine kapanmaya iten neden?06 Yorumla- +1 yıl
yanlız sen soruyu soran değilsin ama yinede değerlendirelim
anladığım kadarıyla fiziki olarak zayıfsın zayıflık utangaçlığa ve kendi içine çekilmene neden olabilir özellikle kızlardan. hafif eğzersizler yap dambıl felan al çalış. kilo almana yardımcı olur. 18 yaşındasın ünüverste sınavına hazırlanıyorsundur. madem eve kapanıyorsun bari derslerini ihmal etme. izmirde yaşaman senin açından olumsuzluk yaratabilir. onun için daha küçük anadolu şehrinde yaşamş olsan daha iyi olabilir kanımca izmirin kızları malum. bu seni korkutabilir.
sen sessiz kaldığın için insanlar sana daha çok sataşmaya meyilli olurlar. konuşrken ses tonunu iyi ayarla fazla kasmadan pısırık sessiz konuşma yani. tahminimce daha öceden ciddibi sevgilin olmadı merak etme dediğim tavsiyeleri uygula fark göreceğine eminim
Soran+1 yıl25
173
55
balık
Ankara
meslek yok okumadım işsizim
gelirim yok
telefonum yok
kendimi bildim bileli içime kapanığım
Soran+1 yılEvden çıkamıyorum iş hayatım olmadı hiç kimse iş bulmuyo evdekiler gitara bul diyolar evde kaldım iyice kapandım eve hayattan kopuk yaşıyorum
- +1 yıl
Yas 16
1.80
61
Başak
Begeniyorum
Uşak
İşim yok öğrenciyim
Anbem babam iyilerdir alkol sigara kullanmazlar
6000
10fl ama hic konusmuyorum
Fazla konuşkan olmamam herhalde ve utangaç olmam
En İyi Cevaplar
+1 yılasosyalmiş derim bir adım geri çekilirim kendisinden
021 Yorumla
Soran+1 yılDışlardın yani
- +1 yıl
asosyal insanların özgüvensiz olduklarını düşünüyorum sadece..
- +1 yıl
ya özgüvensizlikle değil de yedii darbelerin üst üste gelmesi ile bir süre bezmişse? mesela yani..
- +1 yıl
yinede güven eksikliği oluştuğu için böyle davranış sergilediğini düşünüyorum @cybersnake
- +1 yıl
geçici bir durum, bence biraz zaman bırakmalısın
- +1 yıl
ilk bakışta beni kaçırırlar yapacak bişey yok. @cybersnake
- +1 yıl
üzerime alınmadığım için öyle olan kişiler adına büyük kayıp =))
- +1 yıl
kimse kimse için kayıp olmaz diye düşünüyorum milyonlarca insan var sonuçta biri gider biri gelir :D @cybersnake
- +1 yıl
bazı insanlar vardır, can kaybıdır, bazı insanlar vardır mal kaybıdır, cana geleceğine mala gelsin der geçersin ;)
Soran+1 yılÖzgüvenim yok zaten
- +1 yıl
kitap okumak spor yapmak kendine olan güvenini yerine getirir. bir an önce başla :)
Soran+1 yılEvdeyim arada kitapta okuyorum sporda yapıyorum ama yapımda var herhalde bu genetiksel bişey olsa gerek kendimi bildim bileli böyleyim
- +1 yıl
kendini geliştirecek kitaplar oku ve sürekli oku.. insanın bilgisi arttıkça kendisini ifade edebilmesi arttıkça kendine güvenide artar :)
Soran+1 yılBen bu yaştan sonra artık hiçbişey beceremem başaramam sanki iyice zorlaştı herşey çıkmaza düşürdüm kendimi çünkü
- +1 yıl
güvensizliğin getirdiği düşünce bu. dediklerimi yap! merak etme sen inanmasanda bunu yaparsan benim dediklerim olacak :)
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim inşaAllah yapabilirim ama psikolojim alt üst oldu kafam takıntılı konsantre olamıyorum hiçbir şeye
- +1 yıl
umarım herşey gönlünce olur :)
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim inşaAllah seninde herşey gönlünce olur
- +1 yıl
amin cümlemizin inşallah :)
Soran+1 yılAmin
+1 yılMilletin ne düşündüğünü bu kadar önemseme bence bu aralar evden bende hiç çıkmıyorum arkadaşlarım baya söyleniyor lafta söylüyorlar ama takmıyorum kim ne demiş umrumda değil ailem dışımda ha bu arada evde oturmak çok güzelmiş alıyorsun cipsini kolanı sigaranı pc başında film oyun hayat varmış dedim valla :))))))
10 Yorumla
Bende pek dışari cikmam. Arkadaslar cagirinca veya bir isim oldugunda cikarim sadece. Onun disinda. Is ev arasi gider gelirim. Benim icin bir eksiklik degil. Evde oldugum zamanlardada ya ev isleri yaparim ya da arkadaslar gelir. He evdeyim diye asosyallik olmuyor bu... ;)
30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
56
Cevap
21Cevap
Asosyal oldugunu dusunurum. Disarida fazla gezmesi de iyi degil ama evde cok oturmasin. Sevgilisi oldugunda gorusmek istemez evcil oldugu icin. Her seyin fazlasi zarar. Disarida eglenecegi bir seyler bulmali
01 Yorumla
Soran+1 yılAsosyalim evet haklısın hep evde durmak iyi değil evcilmiyim ben şimdi :D Hayat dışarda
Aahahah Benim O
Ama Asosyalliğin Yeri Ayrı Benim İçin , Kaç Dil Öğrendiğimimi Yazsam , Sinema Filmlerindeki Efektlerin Müziklerin Yapımımı Desem , Çizgi Roman Çizmeyi Öğrendiğimimi Desem , Bill Gates Gibi Yazılımcı Olduğumumu Söylesem
---------
Ama Bunlar Hep Amerikada Daha İyi Sosyalleşe Bilmek İçin00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılEsnafa borcu var herhalde. :):
https://i.hizliresim.com/89zaLk.gif11 Yorumla- +1 yıl
hahaha
Bilmiyorum ama erkek dediğin dışarı çıkmalı bence pısırık ya da asosyal olmamali cevresi az buçuk olmalı kızlar sever böyle şeyleri
13 Yorumla
Soran+1 yılBen hç çıkmıyorum dışarı pısırığım çevrem yok
- +1 yıl
Bir erkek illaki pısırık ya da çekingen olduğu için içine kapanmaz.
Ve hepimizde pısırık değiliz o evden dışarı çıkmadığını süre içerisinde kitaplar filmler diziler bitiririm puzzle lar yaparsın maketler yaparsın ve kendini geliştirdi meditasyon nefes egzersizi gibi çalışmalarla dünyaya daha farklı bir gözle bakarsın hayatımıza onlarca gereksiz insan almamıza ne gerek var şahsen bana 3-5 samimi dost yetiyor
Kitap okumayı ve masatenisi oynamayı puzzle larla maketlerle uğraşmayı çok severim
Eyyy
İçine kapanık insanlar içine kapanık olduğunuz için üzülmeyin
İçine dönük biri
Pasif. Zamanla kendine olan güvenini insanlarla olan iletişimini kaybeder sosyal yaşantısı olmayan bir erkek. İletişimsizlik içe kapanıklığa da neden olur. Artık düşünüp söylemek istediklerini de söyleyemez hale gelirsin.
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen böyle biriyim anlattığın gibiyim sen resmen beni anlattın böyle olmam kötümü
Soran+1 yılBen kendimi bildim bileli böyleyim açılamıyorum evdeyim hep ölû gibi ot gibi yaşıyorum yaşama belirtim yok hiç zaten gereksiz değersiz önemsiz briyim adam olamadım boşuna yaşadım bunca sene
+1 yılSevgilim öyle. Ve kendisini coook seviyorum. Ne olduğu nasıl olduğu umrumda değil Gönül gözüm onu ve bir tek onu Görüyor
224 Yorumla
Soran+1 yılMaşaAllah Allah mutlu etsin
- +1 yıl
Aminn. Bu bir sorun değil o kadar büyütmemek gerek. Dışarı çıktığında uyum sağlayabiliyorsan bir problem yok demektir
Soran+1 yılBence büyük bir sorun
- +1 yıl
Hayır. Sevgilim dizi manyağı diyebilirim sürekli yabancı dizi izler. Ve bir çok erkek Arkadaşı var cok sık olmamakla beraber dışarı çıkıyorlar Tabiki. Ve çıktığında gayet uyumlu. Bence bir sorun değil. Hem ne kadar az kız görürse o kadar iyi benim için 😂
Soran+1 yılAma hayat dışarda sürekli evde olmak hapiste gibi hissettiriyo asosyal olmak kötü bir şey dahada kapanıyo insan içine
- +1 yıl
Bence bunu bu kadar cok takıntı haline getirmemelisin. Eğer dışarı çıkmak istemiyorsan evde bile kendini daha mutlu edebilirsin
Soran+1 yılBen takıntı yaptım bunu çünkü evde durmak istemiyorum bunaldım sıkıldım mutlu olamıyorum
- +1 yıl
Dışarı cıkamıyorsan mutlu olman için verebileceğim tavsiyelerim var. Çıkmak istiyorsan arkadaşlarına takıl Çekingen olmaktan vazgeç. Herkesle aynı beyin var kimse üstün ya da Alçak değildir
Soran+1 yılEvde duruncada mutlu olunabilir evet ama hayat dışarda ev dinlenmek içindir gezmek eğlenmek için değil. Benim arkadaşım yok
- +1 yıl
Bir kursa yazılmaya ne dersin öğrenim derecen ne?
Soran+1 yılLise. Kursa bile gidemiyorum yazılamıyorum.
- +1 yıl
Mezun mu yoksa yarım mı
Soran+1 yılMezunum 8 sene oluyo
- +1 yıl
KPSS ye girmeye ne dersin?
- +1 yıl
Yeni bir ortam seni daha da güzel etkileyebilir. Yaşı sıkıntı etme. Hayat senin bak geçmiş bile daha fazla gitmesine izin verme
- +1 yıl
Tut ve de ki yeter l*n senin gitmeni izlemekle mi uğraşıcam ben mutlu olma Sırası bende de be 2016daki sınava hazırlan ☺️
Soran+1 yıl4 kere ygs ye 2 kere kpss ye girdim zaten ama hepsi 0
- +1 yıl
Bir müzik kursuna ne dersin? Bir saz bir keman ya da gitar?
Soran+1 yılBağlama çalıyorum zaten kendim öğrendim ama bıktım kendi çapımda çalmaktan açılamadım orkestrada çalmak istiyodum olmadı hevesim kalmadı artık
- +1 yıl
Başka bir müzik aletine yönel ve ona kursta devam et
Soran+1 yılHayır müzikten uzaklaştım biraz istemiyorum başka enstürman çalmak zaten
- +1 yıl
Başka ne diyeyim ki kendin bilirsin
Soran+1 yılBen hiçbir şey bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe güzel ev erkeğiymis derim :-D bu tarz erkeklerin ayağı dışarı alısinca önünü alamıyoruz otursun evde bişey olmaz :-D
13 Yorumla
Soran+1 yılama tatsız renksiz zevksiz monoton sıkıcı bunaltıcı evde durmak
Cevap sahibi+1 yılBirlikte çıkarz. Zorla ısrarla vs vs :-D
Soran+1 yılbenle çikmazsin disariya sen
Asosyal.. Hm. Kızlarla ilişkilerine bakardım zor erkekler ilgimi çeker genelde :D
01 Yorumla
Soran+1 yılasosyalim kizlarla sanalda iyi konusabiliyorum ama gerçekte hç kizla konusmam
+1 yılhiç sevgilisi olmadıysa ve kızlarla pek takılmıyorsa ilgimi çekerdi
10 Yorumla
+1 yılKızları da anlamak mümkün değil dışarı çıkmasın evde yanı başımda otursun derler çıkmayınca asosyal derler :)
10 Yorumla
+1 yılEğer hem yakışıklı hem evde oturuyorsa aşık olurdum kesin 😀
03 Yorumla
Soran+1 yılYakışıklı olsaydım kesin aşık olan olurdu
- +1 yıl
Ya bakalım instani
- +1 yıl
Ben 38yasinda deilim bu arada 16 onu oylesine acmistim adım osman
+1 yılBayankurukafa diyorki : hic disari cikmadigini dusunurum :-)
021 Yorumla
Soran+1 yılAynen çıkmıyorum hiç dışarı
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : peki neden?
Soran+1 yılasosyal olduğum için
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : okuyomusin calisiyormusun bilmiyorum ama okummuyosan muhakkak bir ise girmelidin. bir gun tek basina bir cafeye bir yere git gttikce sosyallesiyor insan
Soran+1 yılOkumadım çalışmıyorum işsizim mesleğimde yok işsiz parasız yaşadım işte gençliğim evde çürüyerek geçti
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : bence bir ise girsen aslinda bu asosyallik sorunun ortadan klkabilir. Mecbur biriletiyle konusacaksin ve arkadaslarin olacak :-)
Soran+1 yılDışarı çıkamıyorumki içime kapanığım özgüven cesaret yok hiç
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : bence biyerden baslanmali derim ben bir psikologa gorun once snrada is bulmalisin byle hyt gitmez
Soran+1 yılZaten ömrümün yarısı boşa geçti hiçbir şey yaşamadım gençliğimi yaşayamadım bundan sonra yaşasam ne olur
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : asosyallik senin yasam enerjini dusurmus farkindamisin nerden baslarsan hayat sana ordan guler
Soran+1 yılBilmiyorum hayattan kopuk yaşıyorum :(
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : bence biyerden baslamalisin
Soran+1 yılNerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : ilk psikologa git bence nasil is gorusmesinde neler yapilmali senin gibi bir insan nasil baslamaki onun hakkinda bilgi al bence sonra da hic olmadi cafede bir garsonluk ya da erkek veya bayan kuaforunde ciraklik yapmakla baslayabilirsin
Soran+1 yılbu yaştan sonra iş bulamamki evde çürücem ne yapıyım
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : hayir ya illa is icin genc olmaya a gerek yok psikolga gitmeyi dusunuyorsan onunlada konusabilirsin bu konuyu en baditinden cagri merkezlerinde calisabilirsin
Soran+1 yılO kadar içime kapanığım ki psikoloğa bile gidemiyorum ben konuşmam ki hiç çağrı merkezine dil lazım
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : valla kolundan tutup benim goturesim geldi :-) :-) :-) ya garsonluk yaparsin bisey yprsin muhakkak elin ayagin tuttukca muhakkak bisey yapilir arkadasim bu kadar kopma hayattan ya hayat yalniz yasanmaz
Soran+1 yılKoptum valla hayattan öylesine yaşıyorum :(
- +1 yıl
Bayankurukafa diyorki : dediklerimi bir yapsan hayata ' merhaba ' dersin...
Soran+1 yılBen hayata 1989 yılında merhaba dedim artık hoşçakal deme vaktim geldi bence
Kardesim sana tavsiye bisiklete bin gez sokakları dolaş.
00 Yorumla
+1 yılbu devirde hic disariya cikmayan erkek varsa candir. onu alan kadin yasadi derim :))
15 Yorumla
Soran+1 yılBen varim ama beni kimse almaz
- +1 yıl
ben olsam alirim :-)))
Soran+1 yılalmazdın işine yaramaz
- +1 yıl
neden
Ağa keyfi bilir :) asosyaldirde onu eve bağlayan sey ne napiyo ki hic disari çıkmıyo?
01 Yorumla
Soran+1 yılkeyifle ne alakası var asosyalim içime kapanığım çıkamıyorum dışarı
+1 yılNormal bişey keyfi bilir kimsenin eksilemesine gerek yok
11 Yorumla
Soran+1 yılBence normal değil
İşi gücü varsa zaten bir zaman sonra işten eve evden işe gider dinlenir evinde. Arada bir dışarı çıkar, çok var öyle arkadaşlarım
03 Yorumla
Soranişsizim
Soran+1 yılParamda yok çevremde yok arkadaşımda yok
Benim nisanlim isden eve evden ise pazar gunleri tek arkadaslariyla bulusur arada. :) Bence hoş.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 978 cevap paylaştı.
+1 yılEvlendikten sonra çıkarmazlar ama buraya asosyal yazarlar
10 Yorumla
+1 yılBenmle çıkmıyorsa sıkıntı ben yokken cıkmaması iyi aslında :D
22 Yorumla- +1 yıl
Sağol @yazmalımm
Neden çıkmadığı önemli.. Arkadaşı mı yok, evde çalışıyor mu, vs.. Bilmeden konuşmamak gerek :)
03 Yorumla
Soran+1 yılAsosyalim içime kapanığım okul iş yok gezme eğlenme yok para yok
Soran+1 yılçok zor bunalımlardayım tatsız renksiz monoton bir hayat :(
Sıkıcı olur vaktinin çoğunu bilgisayar başında harcıyordur
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet aynen sıkıcı sanalda yaşıyorum
Soran+1 yılBilgisayar internet olmadan öncede böyleydim
Soran+1 yılBghlmiyorum evde dura dura çürüdüm zaten of :(
Genelde çekingendir. Bu iyi ya da kötü olduğunu gostermez. Çokta aykırı bişey değil bence
00 Yorumlakızlar erkekler fark etmez herkes aynı düşünür asosyal ya da depresyonda. :)
00 Yorumlaasosyalmiş derim, dışarısı soğuk olduğu için. bende pek çıkmıyom zaten boşver
03 Yorumla
Soran+1 yılasosyalim evet ama soğuk havayla alakası yok sıcak havadada çıkmıyorum
Ben neden dışarıya çıkmak istemediği hakkında bilgi alırdım. Çünkü ben ayağımdaki problemden dolayı dışarıya çıkmaktan utanırım. yaşım 22 ve hala benim bir sevgilim yok. Üstelikte asosyalim :(((
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. O çocukla hiç bir kız olmaz çunku konusamaz kızda skılr tepıgı vurar
10 Yorumla
+1 yılasosyaldir ve içine kapanıktır kimseyle iletişim kurmak istemez kendi kendine bir hayat yaşar :D bu bence
00 YorumlaKimse sevmez asosyal adamı. Çık dolaş moruk dışarda çok güzel şeyler var
10 Yorumla
+1 yılAsosyal olduğunu... Ama kesinlikle dışlamam yargılamam ben de öyleyim çünkü
03 Yorumla
Soran+1 yılAsosyalim zaten
- +1 yıl
Ne var ki bunda?
Soran+1 yılDışarı çıkamıyorum evde kaldım
Gizli Üye(30-35)+1 yılokul olmasa benimde dışarı çıkacağım yok zaten hiç arkadaşım yok çok sıkılıyorum yeter artık ya :(
20 Yorumla
+1 yılBende bir tane var zaten. daha fazla birşey söylememe gerek yok
10 Yorumlasiz ne düşünürsünüz ben bilmiyorum da, ben diğer herkesi dışarıya kilitlediğine inanıyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir cok sebebi olabilir kinamadan önce ögrenmek gerekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılasosyal derler kizlar sevmez tipli olsan bile tecrube ile sabit
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 658 cevap paylaştı. kötü düşünürüm ben evde oturan erkek sevmem
01 Yorumla
Soran+1 yılBen evde kaldım malesef :(
İnternete bağlı diye düşünürdüm
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama internet değil sadece
Evde onca saat ne yapıyor diye düşünürüm :)
111 Yorumla
Soran+1 yıl24 saat evdeyim işte internette takılıyorum hep dışarı çıkmıyorum hiç
Soran+1 yılİşsizim mesleğim yok
Soran+1 yılHaklısın ama iş bulamıyorum mesleğim yok beni kimse işe almaz
Soran+1 yılAnkarada yaşıyorum burdada var ama hç gitmedim çekingenim içime kapanığım dışarı bile çıkamıyorum yoksa şimdiye kadar bu yaşıma kadar boşa yaşayım ama insan içine çıkamıyorum istiyorum ama yapamıyorum
Soran+1 yılHaklısında bu yaşıma kadar böyle yaşadım çokmu kolay iyice zorlaştı yaş geçtikçe kaldım evde nerden nasıl başlıcamı bilmiyorum gençliğimi yaşayamadan yaşlanıyorum ben böyle yaşamak istememki
- +1 yıl
25 yaşındasın henüz hiç birşey için geç değil.
Öncelikle iş bulman lazım senin.
Ee bu yaşta tutup kolundan birinin seni iş aramaya götürmesini bekleme.
Babana , annene bile söylesen bana iş bulun çalışacağım diye eminim ellerinden geleni yaparlar.
Evde oturmakla olmaz bunlar.
Kalkıp birşeyler için çaba sarf etmen lazım.
Soran+1 yılHaklısın rezil utanılacak haldeyim nasıl erkeksem hiçbir şey beceremiyorum başaramıyorum ev erkeği oldum çıktım hayattan kopuğum
Asosyal insanlari sevmem
116 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılHaklısın ama mesela kızla beraber takılınca açılır belki
- +1 yıl
Tabiki açılabilir yani tip da asosyellik hastalik bile sayiliyor.
@vlsrds hic tanımadığın birine salak damgasini yapistirabilmek senin ne kadar sacma bir zihniyette olduğunu gosterir. Rica ediyorum cevap atma cocukgibi kendi seviyemden kat ve katk assagida birisiyle tartisacak degilim bundan sonra size verilmemis cevaplara muhalefet olmamanizi tavsiye ederim zira ben burada pasifliginize gülüyorum :)
Soran+1 yılKimin benim pasifliğimemi gülüyosunuz
- +1 yıl
Canim soru da belirtilmiş zaten hic disari cikmayan diye bu neyin kafasi Komik misin anlamıyorum. Laf soktun falan saniyosan öyle sanmaya devam et ve cevap atma çünkü cidden gülüyorum yani ugrastirma beni bence daha fazla Komik duruma düşme.@vlsrds
Soran hayir senin degil su komik cocugun pasifliginden bahsediyorum zekasini kullanmada biraz pasif davraniyorda arkadas. Zamanla ustesinden gelecektir :D
Soran+1 yılAnladım ama benim pasifliğimde güldürücü olabilir asosyalim pasifim içime kapanığım sonuçta cesaretim yok dalga geçilicek durumdayım
Soran+1 yılKendimi bildim bileli böyleyim ben çözemiyorum aşamıyorum kursa bile gidemiyorum çıkamıyorum dışarı evde duruyorum hep arkadaşım yok sadece internette takılıyorum hep sanalda yaşıyorum oyun oynamıyorum ama.
Soran+1 yılfarkındayım uzun zamandır ama çözemiyorum işte içime kapandıkça kapandım hergün aynı değişen bişey yok adım atamıyorum hiç cesaretim özgüvenim yok arkadaşım çevremde yok aktivitem yok hiç biyere gidemedim kaldım evde belli bir yaşa geldim artık nerden nasıl başlıcamı bilmiyorum :(((
Soran+1 yılGidemiyorum uzmana falan :(
Bilgisayari ile ask yasiyordur..
12 Yorumla
Soran+1 yılBen bilgisayarla aşk yaşamıyorum ki
Yengec burcu olma ihtimalini hesaplamaya calisirim
11 Yorumla
Soran+1 yılbalık
+1 yılDepresif , asosyal -_-
21 Yorumla
Soran+1 yılAsosyalim evet
+1 yılniye çıkmadığına bağlı biraz sosyal olsun yani
10 YorumlaEvde ağırlanmaktan hoşlanacağını düşünüyorum:p
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 969 cevap paylaştı.
+1 yılAsosyal asexusel sosyopat fakir :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAsosyalim fakirim diğerleri ne demek bilmiyorum
+1 yılAsosyal oldugunu düşünürüm. Aynı ben
05 Yorumla
Soran+1 yılBenden daha asosyal değilsindir
- +1 yıl
Bana meydan okuma
Soran+1 yılMeydan okuyacak cesaretim yok zaten ama aşırı asosyalim :(
- +1 yıl
Bende :D
Napiyor len bu evde derim :D
01 Yorumla
SoranÇürüyorum ne yapcam
çıkandan bir farki yoktur bence
23 Yorumla
Soran+1 yılNeden olmasın bence var
Soran+1 yılbence ayırt edici
+1 yılAsosyal diye düşünüyodur bilmem kızmıyım hacı ben
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 365 cevap paylaştı. Beni söylüyon sandım bir an kardeş :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvar mı öyle bir erkek?
017 Yorumla
Soran+1 yılVar benim
Cevap sahibi+1 yılhiç mi çıkmıosun hava almaya bile?
Soran+1 yılHayır havasız oksijensiz yaşıyorum
Cevap sahibi+1 yılciddi olamazsınn, çıkmıyorum derken nasıl çıkmıyorsun dışarı
Soran+1 yılCiddiyim çıkmıyorum dışarı hep evdeyim asosyalim içime kapanığım toplum içine insan içine çıkamıyorum evde kaldım her konuda
Cevap sahibi+1 yılaçılmalısın fena durum
Soran+1 yılAçılamıyorum
Cevap sahibi+1 yılsevdiğin bişey de mi yok yapmıosun yaş kaç
Soran+1 yıl25 hayır hergün sanaldayım başka aktivitem yok
Cevap sahibi+1 yılsanalı bırak ve hobi bul kulüplerine başla 25 yaşında bu evde kalma iyi değil
Soran+1 yılSanalda yaşıyorum gerçek hayattan kopuğum
Cevap sahibi+1 yılişte sanalı bırak ve dışarı çık 2-3 erkek arkadaş edin onlarla takıl ayak uydur
Soran+1 yılYapabilseydim simdiye kadar yapardm ama çikamiyorum evden
Cevap sahibi+1 yılfobin mi var nasıl çıkamıyorsun kiminle yaşıyorsun sen
Soran+1 yılAilemle yaşıyorum çıkamıyorum işte içime kapanık kaldım açılamadım cesaret özgüvende yok evde kaldım malesef
Cevap sahibi+1 yılüfff dalga geçiosun
Soran+1 yılHayır dalga geçmiyorumki neden dalga geçiyim
+1 yılMonoton bir hayata sahip derim.. Buda beni sıkar.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok monoton kuru sade zevksiz tatsız renksiz sıkıcı bir hayatım var
- +1 yıl
Renklendirmek senin elinde.
Soran+1 yılBeceremiyorum başaramıyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılevde ne var acaba dıye merak ederdım :)
01 Yorumla
Soran+1 yılEvde ne olucak sıkıcı biyer işte
Gizli Üye(30-35)+1 yılpısırık diye düşünürüm
01 Yorumla
Soran+1 yılBen pısırıkmıyım o zaman
bırlıkte cıkacak bırı vardıda bız mı cıkmadık :D
20 Yorumla
+1 yılA sosyal olmuş derim ~.~
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten asosyaldim sonradan olmadımki
+1 yılRiki görüş var ya bunalımda ya da parası yok
00 YorumlaŞirin :>
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye şirin olsunki?
Soran+1 yılBen şirin değilim ama
Asosyal.
02 Yorumla
Soran+1 yılAsosyalim evet
+1 yılDusunmek icin hakkinda sebebini sormak lazim
00 Yorumla- Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kızlar hiç dışarı çıkmayan bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar