Romantik ama sadık değil
Öküz ama sadık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sadakat olmadan bir ilişkiye anlam yükleyemem. Romantiklik güzel ama güvenin yerini tutamaz. Öküz olup sadık olanı seçerdim; en azından samimiyetle hareket ettiğini bilirim ve bir noktada anlaşmanın yolunu bulabiliriz. Sadakat bir temel, romantizm ise detaydır benim için.
Söylediğin her bir kelimeye katılıyorum
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
sadık tabi ki de
Net öküz ama sadık. Sadık olmadıktan sonra o romantikliği bir bana değil yol geçen hanı gibi önüne gelene yapar 😅
okuz ama sadik olsun. kadin haliyle okuz de olsa sikinti yok sevsin saysin yeter.
Cevapları merak ettiğim için geldim 🙂 birde senin seçimin ne olur
Olmasın daha iyi bu nasıl ikilem
Öküz ama sadık. Yontarız biz inş
Sadık olmayanı kimse istemez
Öküz ama sadık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?