Artık bir çocuk gibi davranmak istemiyorum , ne yapabilirim bu konuda?

Yeni bir işe başladım ve otelde temizlik yapıyorum. Sabah bir oda temizledim ve orada bir çöp atmayı unuttum. Otel sahibi odaya gidip baktı ve bu çöp icin bana gelip bagırdı. Bende Panik ettigim icin otelin önüne gidip aglamaya başladım. Herkes ne olduğunu soruyordu, bende dedim ki bu otelin sahibi bir manyaktır herkes bunu bilsin. Keşke oyle demeseydim ama gerçekten sinirliydim.

işten hemde kovuldum hemde rezil oldum , çok ayıp ettim. 22 yaşındayım ve hala aklım çalışmıyor. Bu yaşta böyle şeyler oluyor mu? yoksa psiholojim bozuk mudur? Niye bir çocuk gibi davranıyorum?

Artık bir çocuk gibi davranmak istemiyorum , ne yapabilirim bu konuda?
Cevapla