AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Uçmak isterdim :) (Hiçbir araç , gereç olmadan :D demek istediğim anlaşıldı sanırım ! )
Alkol
he alkol :D manyağa bak , Benim aklıma gelmeyen sizlerin gündelik su gibi kullanıdğnız şeyleri demeyi unutmuşum , onlarda hariç normal uçmak . Yerçekimi yokmuş gibi inşlh. bu sefer anlaşılmıştır . D
Gider aşık oldugum kızı babasindan isterdim oda olmadi kacirrirdim :-D
Hayata tekrardan gormus, gecirmis olarak baslamak =)
bişi yapsamda onu nasıl başaramasam diye düşünürüm tek yaptığım şey bu olurdu :)
basarisiz olurum diyip çekildiğim bir şey olmadı. Lakin birakmasaydım belki voleybolcu olurdum
Başarısızlık hakkımı, sürpriz oranlarla iddia oynamaya harcardım.
yurtdışına kaçar ve orada yaşardım herkesten herşeyden uzakta ve huzurlu. . .
Bu soruya yanıt verip, cevap alabilmek isterdim.. :)
19 yaşında gitmekten vazgectıgım amerıkaya gıderdım.
Kız arkadasımı eskisinden cok severdim
Okulu hic okumaz ticarete başlardim
Dillerin hepsini Öğrenmeye çalışırdım
Ve butun insanları mutlu etmeye calisirdim
İki senedir uğraştığım birine teklifimi yinelerdim hazır başarısız olmayacağım kesinleşmişken...
İşte Bu İmkansız ama bilseydim Gönlümü Tekrar Aşka Verirdim !!
Helikopterden okyanusa atlamak isterdim. Basarisiz olmak ölmek zaten bu durumda
Hiç bir şey , ne yapsam başarılı olacağım der geçerdim
aşık olmak isterdım delıler sevmek sevılmek bir ökuzle evlı olmazdım belkı o zamn
O konuda çabalamaktan vazgeçerdim başka bir şey bulurdum
sky diving, ve diğer extreme sporlar.
lakin musluğa gidip su içmeye üşeniyorum :\
Hayati yasardim asla baskalari icin uzulmezdim keske zamani geri alabilsem
Uzun bir yola başlamak için gereken tek şey ilk adımı atmak. İlk adım önemli Hacı ağbi.
avril lavigneye evlenme teklifi eder. müslüman yapar memlekete getirir anamın elini öptürür sonra da evlenirdim :)
Sonra da boşardım diceksin sandım.
ahahahah
Kimsenin kötü niyetle yalan söyleyememesini sağlayan bir makina yapardım. Bakın o zaman dünya nasılda güzelleşecek.
Başarılı olacağımi baştan bilmek zaten beni başarıya götüreceğinden başarımin tadını çıkarırdim peşin peşin😊
Yani başarılı olucaksam bende bahisden kaybettiklerimi bir toparlardım şöyle fazla değil 60 bin kadar zararımı çıkarır
Başarısız olmayacağınızı baştan bilmek Başarının heycanını yok eder... Ne yaparsam yapayım onun zevki yoksa anlamıda yoktur..
hoşlanıp ilanı aşk ettigim ama hala cevap alamdıgım çocugu dudagından öperdim sapıkmıyım neyim bilmiyorm ya:(
Üniversite sınavına biraz daha fazla çalışıp ilk seneden girerdim.
yeniden üniversite sınavına girer baska bir bölüm okurdum
böyle soru mu olur, başarılı olacağımı baştan bildiğim şeyleri yapıp başarılı olmuşumdur zaten
şu an basarisiz degilim belki ilerde cevaplayacagim bir soru
o işi hemen kurardım, bütün paramı risk edip çalışanlar alırdım
Parti kurar seçime girerdim :D 12 senelik Akp iktidarını devirerek tarihe geçerdim :D
başarısız olmayacığın bir hayat snırlandırılmış bir hayattır. bir şeyin tadına varabilmek için çabalamak hata yapmak başarısız olmak gerekir insanları olgunlaştırıran hatalarıdır başarısız bir hayat prangaya vurulmuş özgürlüktür öyle yani :D
hemen paranın bol geleceği bir işe girişirdim ve tüm bu hayatta yapamadığım şeyleri yapardım.
Şu öğrendiklerimle tekrar 11. sınıfın yazından o üniversite sınavına çalışmaya başlasaydım başarısız olmazdımda neyse işte olmuyo :(
Para biriktirirdim, veya matematiğimi geliştirirdim :)
Çünkü sözel okumak istiyorum
Sevgilime evlenme teklif ederdim. Madem basari garanti hem evlenirdik hem de degisik bir animiz daha olurdu yillar sonra anlatip gulebilecegimiz.
Rahatsız olduğum insanları yerin dibine sokmak ve bir daha yerin dibinden çıkmamalarını sağlamak.
Aynısını yapardım çünkü yaptığım işi isteyerek yapmisimdir kesin, kolay vazgecmezdm daha iyisi icin çabalardım
hıcnıseyı denmedeen neyın ıyı neyın kotu olucagını bılemseınkı ılakkıı hata yapıcaksınkı dogruları ogren dıye
Başarısızlık diye birşey yoktur olamazda ve Şans diye bir şey yoktur , ALLAH neyi nasip ederse o olur..
Hic birşey çünkü bir heyecani kalmazdi bir aksiyon biraz dram falan olmalii yoksa rihanna benim olsa bos :)
dünya listelerine giricek bir kitap yazmaya başlardım heralde, edebiyat sınavları için bana da tekerleme yazssın gelicek nesiller :D
hiçbir şey için geç değildir. ne yapmak isterim diye düşünmeye gerek yok , en iyisini yamak için uğraşmaya çalışmalı bir insan..
Keskelerle dolu insan hayati gecmisin her aninda mutalaka vardir her insanda onun icin bunun cevabi aslinda cok secenekli bence bende ise herhalde sevdigim babamin sigara icmesini engelelemek olurdu
100 şınav çekerdim heralde. 😄 Bir türlü tam yapamıyorum şu şınavı -_-
Soygun yapip hicbir paraya dokunmadan huzurevlerindekilerle yerdim.
Andi Muise' i evime davet eden bir mektup yazardım.
Ayy dur heycan yaptim simdi
Aklima da birsey gelmiyor ki
Ne zor soruymus yahuu 😂
Kurulan her hayal
mutlu olma eşiğini yükseltir.
O sebepten boşver bea
Milli piyango oynardık nasıl olsa başarısız olmucam :D :Ddd
Keşke okumasaydım da motor sporlarına katılıp f1 pilotu olmak isterdim
bilmiyorum. zatn başarılı olduğum bir şey yok ki. hayatım boktan benim.
Antrenman lara gitmezdim okulu birakirdim işe gitmezdim intahar ederdim. d
Dünya'nın en iyi otunu yetiştirip ihraç ederdim. Sonra ver elini Miami
burada Baron Varmış ya :D
Ama bende öyle bir şans var ki kesin ilk satış sırasında yakalanırdım😂
Okumak icin 3 unvste 3 farkli bolum... tekinde dikis tuturudum.. umarm bitcek :))
Basketbol. Elimde olmayan sebeplerden bırakmak zorunda kalmıştım.
Kurabileceğim en büyük işi kurardım. Gelir kapısı önemli.
Başarısızlık lugatımda olmadıgı için, her girdigim işte sonuca ulaşırım sıkıntı yok.
Basarisiz olacagimi bilseydimde yaparsim muzigimi sukur olmadik :) inanmak lazm basarmak icin
hic aklima gelmedi o kadar basariliyim sen dusun :p :D