AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Ya benim gorüşümü sorarsanz ben yapabileceğim bir şeyi yapmam yapamadgmı düşündgm şeyleri yapmaya calşrm
Şer sandıklarımın altında hep bir hayır vardı (: geriye veya ileriye gitmeyi istemezdim. Şu anda ki zaman iyi ve ben tam ortasındayım hayatın. (:
Yinede standart ne varsa onu yaparim. Basarisiz olmayacaksam biraz daha ustune duser, daha guzel bir sonuc almaya calisirdim
istediklerimi yaptım ve yaşadım aynı şeyleri yapmak isterdim ama hayata biraz daha asılmak isteyebilirdim. en önemlisi dünyaya gelmek istemezdim...
hiç düşünmedim :D çünkü hayat bizi kendisiyle o kadar meşgul etti ki.. fırsat bile vermedi böyle bişeye.
Bir uçağı kaçırrıdım kimsenin bulamıyacağı ıssız bir adada uçagı indirir. Herkesi kölem yapar, kendi medeniyetimi kurardım:)
Üniversite sınavına girerdim. Tek hayalim o çünkü şu streste. Hayale bak Allah'ım :((
Basarisiz oldugumu bildigim halde hala devam ugrasiyorum muhendis olmaya
ilk girdiğim bölümü yarıda bırakıp güzel sanatlara girmek
Bir şey yapmak hiç zevkli olmazdı o durumda bende Başarılı bir uykuyla normal hayatıma dönerdim :)
Pilot olmak için elimden geleni yapardım.. şu an ki okuduğum bölümle hiç alakası yok hayalimin. :(
YGS-LYS'ye girip bu stresin sonra ermesini isterdim.
üniversite tercihimi değiştirirdim çok saçma bir bölümde okuyorum şu an sırf kolay diye
Şarkıcı olurdum. Paraya para demeyip her hayalimi gerçekleştirirdim.
Kimse için hayallerimden vazgeçmezdim ve hayallerimi bir başkasının yaşamasına izin vermezdim eğer şu an onlara ulaşmak için çok geç olmasaydı her şeyden vazgeçer ve peşinden giderdim.
devlet yerine özel bir ünide daha iyi bir bölüm okurdum
Eğer akademik anlamda ise ticaret yapardım okulu bırakıp.
Bade ile evlenmek isterdim
Ama o şizofren halleri gözümü korkuttu:(
2 şey aklımdan geçti 1. ölümsüzlük ya da rüya görebilmek
Hayalini kurup yetersiz inançtan dolayı harekete geçmediğim bir çok şey
Nefret ettiğim iirnç insanları dünyadan yok eder kurtulurdum
senı bulmak ısterdım bu soruyu neden gızlı sordun dıye :))
cok şükür bugune denk basarısız olmadım rabbimde göstermesin
Astranot olup kendimi uzaya gönderirim sonra da uzaylılarla iletişime geçerim
hmm güzel soru aklıma gelince yazıcam. köşede dursun bu soru :F
Yaptığım hiçbişey de başarısız olmadım sanırım farklı bir şey yapmazdim
Tanrı olmak dostum büyük düşünmemiz lazım :d Tanrı olursam herşeye sahip olurdum
6 gun :O
Sevdiğim kıza çıkma teklifi eder ve beni affetmesini isterdim ve onu hiç bırakmazdım
Güzel soru da aklıma net bir şey gelmedi:)
Intihar demedi biri hayret arsz bela dinleye dinleye böyle oldular yorumlara bak :))
Milletin hassas noktasına değindin demek ki hemen intihar ederim diyolar:) Sana da eğlence çıktı ohh:)
Bu benim isim sosyal deneklerim çok burada :)) etik dışı işler yapıyorum :))))
Çok acımasızsın:)
eski sevgilime geri dönmek ve üniversite sınavına girmek :)
başarısız olursam diyim kesinlike çok farklı şeyler yapardım
Uzay mekigi firlatirdim ve uzayda hayat var mı diye arastirma yapardim...
seni tavlamaya çalışırdım :D başarısız olmayacaksam
Cakala bak :D
dün gece olanlardan sonra bu tip şeylere uzun süre ara verdim artık :(
tekrar denemeyecegim yani.
ygs-lys ye tekrar girerdim tıp içn başarısız olmıcağımı baştan bilsem
Insan neden basarisiz olacagi isi yapmak istesin ki manyak mi? Derim
Soruyu yanlış okudum sorry 😆
@Nobodyisperfect_
Evlenme teklifi ederdim.
Banka soymak çok mantıklı geliyor bu soru üstüne...
Na apardım? sanırım... bitirdiğim okulları bitirmez her zaman yaptığım işin okulunu bitirirdim
Başarısız olacağımı biliyodum ben o daha farklı bir duygu bu yüzden hiçbirseyi kafama takmadım
Cumhurbaşkanı ile ayni yerde simit satmak isterdim!
Başarısız olarak başlanmazki sadece başarıyı hedeflememekten dolayı başarısız olunur.
Dünyadaki bütün dilleri öğrenip dünyanın her yerini gezmek isterdim
Tüm dünyada doganın hayvanların insanlıgın degeri bilinmesi icin bir adım atardım
çok hızlı bir arabayla dünya ralli şampiyonasına katılmak isterdim
Aamir khan'ı bulur onunla film çekerdim en azından filmlerinden bir tanesinde rol alırdım
Motor alip gezilebilecek neresi varsa gezip, arkamdakileri unutmak
Benim aslında büyük fikirlerim vardı hem Türkiye hemde dünya için.. kimse benj anlamadı..
Başarılı olmnin yollrina bakardim başaramam dye birsey olamaz prensibim değil :)
şu an polis olmaz, universite sinavina girerdim :)
BvB-Andy Biersack'a evlenme teklifi ederdim (Kız olmama rağmen)
keyif yapmak isterdim. kordona çıkıp yürüyüş yapmak, sonrasında bişeyler içmek filan.
Tüm dünyayı arabamla ayaklarımın altına alır gezerdim...
Tıp okumak isterdim ben. doktorluk çok kutsal bir meslek kanımca
kadın satardım şimdi ki para bunda pezevnek derlerdi ondan sonra beyfendi derlerdiiii
Her şeyden uzaklaşmak ve huzurlu bir ortamda tek başıma 2 gün boyunca dinlenmek
bile bile başarmaya çalışırdım hatta yaptımda olmadı başaramadım.
gene aynısını, gene karşıma alır öperdim ama bu sefer başarılı bir sonuç elde ederdim :)
Biten askima yeniden baslar bu sefer sadece partner olarak degerlendirir birakirdim.
karısına her şeyi anlatıp boşanmalarını sağlardım. şerefsiz aklıma geldi yine :@
Banka soyardım tabikii :D