Yanında olsam kendimi iyi hissederim dediğiniz birisi var mı?

Şu sıralar iyi anlaştığım insanlar var gerçekten. Hayat ne güzelmiş oysa ki...

Asıl önemli olan menfaatleri bittiğinde hemen kaçan insanlar yanınızda olmasın.

Yanında olsam kendimi iyi hissederim dediğiniz birisi var mı?

Sesin de çok mutlu ediyor insanı.

Yanında olsam kendimi iyi hissederim dediğiniz birisi var mı?

Senin kelimelerine yetebilmek çok önemli.

Yanında olsam kendimi iyi hissederim dediğiniz birisi var mı?

#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903<<✓™

Sözlerin benimle ilgisi yoktur. Bu sıralar bu moda.

Yanında olsam kendimi iyi hissederim dediğiniz birisi var mı?
Cevapla