
Düşüncelerin, kişilerin, duyguların birbirine karıştığı zaman, ortaya çıkan tartışmalar...

Düşüncelerin, kişilerin, duyguların birbirine karıştığı zaman, ortaya çıkan tartışmalar...
Soğukkanlılığımı korurum, bunun aslında iyi bir şey olduğunu bilirim. Önce kalbimin sesini dinlerim sonra beynimin terazisine koyarım. Ölçer, biçer, tartarım. Dengeyi bulurum.
Ayrıca bir keresinde Eoéa adında bir Disney premsesi bana dedi ki:
"Tüm bunları yaparken yapboz parçalarına ayır. Her şey yerli yerine oturacak. Her şey daha az yorucu olacak."
Bence herkes onun tavsiyelerini almalı. 😌
Cevap
4Cevap
ben sakin kalıyorum karar vermek için düşünüyorum tabi ki de
Kabuğuma çekilip beynimin dinlenmesine izin veririm
Tek başıma sakın bir yerde aktifite yaparım rahatlatacak
Hayatı dinliyorum..
Youtube'dan Deep Sleep Music açıyorum.
Daha da karıştırıyoruz
Köle olmak. Bişi düşünmek istemiyorum
Kafama takıp kendi kendime kuruyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar