Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
Kafası karışık insanın bu karışıklığı gidermesi için karışıklığa sebep olan ve yüzde kırışıklık yapacak seviyeye getiren stresi ilk önce bir yok etmesi gerekir. Ardından zeka kitapçığını açıp izlenecek yolun haritasını şansını artıracak varsayımlar ile toparlayıp reelize edilmiş netliğin ışığını bulup bu ışığı takip edip aydınlığa erişecek sonuç noktasına gelip kafa karışıklığını gidererek flulaşmış beynini açık gökyüzüne dönüştürür.
Katil olmak bir tercihtir. Tercihini bu yönde yaparsan zafer senin olmaz. Zorla güzellik olmaz. Zorladılar kısmını zorlamamalarını sağlayarak işleri zorlaştırmamış ve zorlanmamış olursun sister
Aklımı ve mantığımı sürerim üzerine o konu her neyse.. İkisinden de birer lokma olmalı verdiğim kararda.. Ne tamamen mantığ ne de tamamen kalbe aykırı olmamalı.. Sebeplerini ve sonuçlarını iyi hesap etmek lazım.. Kısacası nerde ve nasıl mutluysa insan, ona koşmalı.. Kararsız kalmaktan iyidir hangisi olursa olsun..
Kafam karışık olduğunda sebepleri ne önce o sebepleri gözden geçiririm. Sebepler ortadaydı cevaplar beni ne mutlu edecek ona göre karar alırım uygularım.
kafam karışık olduğunda içime kapanıyorum ben biraz uzaklaşıyorum uzaklaşmak iyi geliyor kafamın içindeki odaya saklıyorum kendimi az konuşuyorum.. az insanla temas haline giriyorum
Uyuma isteği geliyor direkt, kendimi kitliyorum herşeye, biraz akışına bırakıyorum, zaman her şeyin ilacı oluyor zaten,, Kader diye bişey var, her şey olacağına varıyor zaten, sen istesen de istemesen de...
Kalbimin sesini dinlerim. bana iyi gelen huzur veren hep yanımda olan hep yanımda olacak olan neyse onu seçerim. karisiklik yapan neyse onu da siler geçerim. yola çıkarken yanımda olanı yolda bulduğuma değişmem.
Yanıltmaz bazen bazı şeyler peydah olur sinyaller karışır. Ama sana iyi gelen , huzur veren , her şeyini bilen , omzunu dayadığın , inandığın , kimseye inanmazken inandığın , en karanlık sırlarını bilen , kahkalarinin arasında ki o sessizliği acıyı geçmişi bilen yine oradadır. annenin dizine yattığında bulduğun o huzurun ayniyisini, kalbiyle saçlarını oksayabilen hiç bir sözünden duygusundan şüphe etmediğin insan ebediyetindir. Bazen insan sınanır. dogrunun ne olduğunu görmek için
Sağdan gitmek sünnettir yani sağdaki yolu seçerim 🤣🤣 Şaka yapıyorum şaka öyle bir soru olmadığını biliyorum.. valla genelde beni en çok rahatlacak diye düşündüğüm yolu izlerim yani kolaylık zorluk önemli değil 😊
Beni depresif düşüncelere itecek olaylardan veya kişilerden uzak durmaya çalışırım. Bu süreçte kendimi doğaya veririm teknolojiden uzaklaştırırım. Yalnız kalarak tempolu yürüyüş iyi geliyor. Toparlayacak olursak yaya yolu iyi geliyor
Beni kötü hissettiren şeyleri en mantıklı şekilde aklımdan silmeye veya çözmeye çalışırım. Eğer çözülmüyorsa üzerinde durmam ve elimden geldiğince hızlıca unuturum onu
Sagopa Dan Bir Rap Veya Müzik Yarım Kalmış Edebiyatımı Tamamlıyor Sonuç Olarak KırıkÇocuk Daldan Düşüyor O An Hatırlıyor Onu Biri Mi İtti Yoksa Düşünce De Olduğunu Hatırla Dı -VESSELAM-
Gece ise yıldızlara bakıyorum, gündüz ise ağaçların yosun tutmuş yönüne bakıyorum. En son parmağımı ıslatıp rüzgarın yönünü tayin ediyor ve mağarama geçiyorum.
bak ben sana en iyi , doğru ve mantıklı karar alabileceğin yöntemi söyleyeceğim , bunda türk olmamızında etkisi büyük tabi, deneyimledim ve doğru kararlar ile sonuçlar aldım hep ;