Arkadaşlar bana psikiyatri doktorum %40 engelli raporu vermeyi düşünüyor bu doktor benim iyiliğimi mı? Yoksa kötü olma mı?

Istiyor. Evet merak ettim %40 Engelli raporu verecek. Merak ettim iyiliğimi mi? istiyor yoksa kötülük mu? Merak ettim.🩺🖊

Güncellemeler
1 yıl
Sanırım doktor beni sevmedi engelli gördü.
Arkadaşlar bana psikiyatri doktorum %40 engelli raporu vermeyi düşünüyor bu doktor benim iyiliğimi mı? Yoksa kötü olma mı?
Cevapla