Kişilik & Karakter Arkadaşlar bana psikiyatri doktorum %40 engelli raporu vermeyi düşünüyor bu doktor benim iyiliğimi mı? Yoksa kötü olma mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Istiyor. Evet merak ettim %40 Engelli raporu verecek. Merak ettim iyiliğimi mi? istiyor yoksa kötülük mu? Merak ettim.🩺🖊 Güncellemeler1 yıl Sanırım doktor beni sevmedi engelli gördü. Arkadaşlar bana psikiyatri doktorum %40 engelli raporu vermeyi düşünüyor bu doktor benim iyiliğimi mı? Yoksa kötü olma mı? Cevapla Engel Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. iyilik istiyordur 0 0 Yorumla
assenadeniz Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kpssde ne kadar gerekiyordu 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Normal kpss 62 aldım E-kpss girmedim daha Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
iyilik istiyordur
Kpssde ne kadar gerekiyordu
Normal kpss 62 aldım E-kpss girmedim daha