Dışardaki insanlara karşı çok naziğim, ama evde öyle değilim?

Dışarıda aşırı sevecen bir insan oluyorum, evde ise olamıyorum. Bunu değiştirmek istiyorum, ama sonra da iyi tavır haketmediklerini görüyorum. Ama içimde bir zehir varmış ve bunu aile üyelerimle paylaşıyormuşuz gibi hissediyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim, onlarla nasıl daha iyi konuşabilirim?
Dışardaki insanlara karşı çok naziğim, ama evde öyle değilim?
Cevapla