Geçmişte yaptığın hatalardan birini düzeltme şansın olsaydı, hangi hatanı düzeltirdin?

Geçmişte yaptığın hatalardan birini düzeltme şansın olsaydı, hangi hatanı düzeltirdin?

O kadar çok ki, içlerinden seçemiyorum şu an 😳 Üzdü bu soru beni. Eğitimle ilgili yaptığım hataları düzeltmek isterdim en başta. Onu düzeltebilseydim hayat beni buralara getirmez, bu kadar çok hata yapmamış olurdum diye tahmin ediyorum. Hemde işimi elime almış olurdum. Daha az yanlış işte çalışmış, daha az yanlış insanla zaman harcamış olurdum.
Bazı kararları farklı aldığında hata yapmayacağın anlamına gelmez. İnsan hayatının her aşamasında hata yapar. Hata yapmadan öğrenemez hiç bir canlı
Zaten hata yapma konusunda bir rekortmenim, fakat değiştirmek istediğim hata benim hayatıma mal olmuş olabilecek bir hata. Gerisi fasa fiso, ders aldığım hatalarımda oldu tabi. Ama aynı hatayı tekrar yapıyor muyum, eveet tabikii 😂
İnsan zaten aynı hatayi yapmaya mahkum bir canlıdır bu değişmez 🤔
Okulu bıraktım eğer bunu düzeltebilsem kesinlikle okurdum oysa kendimi kurtarmış olurdum şu an burdan tüm genç kızlara tavsiyem ne olursa olsun meslek sahibi olun ilk önce yoksa gelen giden sizin ağzınıza eder sadece o da değil yabanda kalırsınız tamamen kimsede size yardım etmez kocanız bile gün gelir size tepeden bakar erkeklerden asla hayır mayır beklemeyin kızlar
Bu ara kendim evlenmedim hiç bir zaman ama çok görüyorum öyle okulu bırakıp evlenenleri çoğu kız genelde pişman oluyor pişman olmakta değil sadece bedel ödüyor
Bunu bilemezsin şans meselesi 🤔
Genelde çoğu kız pişman oluyor bu bir gerçek maalesef kardeşim
Yaptığım hatalar bile bana ekstra tecrübe kattı..
Hatta çoğunu iyi ki yapmışım bile diyorum..
Bazı yollara ulaşabilmem için o hataların bana katacağı tecrübelere ihtiyacım vardı..
Asla sevgili yapmazdım en büyüo hatam buydu yakın mesafeden erkekleri kendime yaklaştırmazken arkadaşlık bile yapmazken uzak mesafeden yapmam hayatımda yaptığım en büyük aptallıktı
Uzak mesafe ilişkisi zor zaten güven sorunu oluyor ya da duygusal boşluğa düşme riski çok oluyor tarafların olacaksa yakın mesafe ilişkisi olmalı
Cevap
8Cevap
Doğmazdım ben direk
Site için konuşuyorum reeli boş ver. Haksızlık yaptığımı düşündüğüm tek bir kişi var ondan özür dilemek isterdim.
genelde tam tersini derler siteyi unut diye başlar cümle 🤔 kime ne haksızlık yaptın 🤔 belki okur
Okuyacağını sanmıyorum da haksızlık yaptığım tek kişi var zaten o bilir kendini okursa da kusura bakmasın şartlar öyle gerektirmişti :D
Düzeltmeyi isteyeceğim hiçbir hata yapmadım ama gecmişi düzeltme şansım olsaydı nişanlımın şehit dğsmesini engellerdim
Başın sağolsun başka denecek bir şey yok maalesef yüreğimi dağladin resmen 🙁 çok iyi bilirim o acıyı
🙏🙏🙏🙏
5 gün önce yaptığım şeyi yapmazdım bende tutarlılık yok ki bi istiyor bi istemiyorum herşeyi kaybetmiş gibiyim.
Ne yaptın ki 🤔 olur öyle arada bazen ne istediğimizi bilemeyebiliriz yaşayarak öğreniriz
O kadar çok ki bırakalım dağınık kalsın bir hatayı düzeltmekle olacak iş değil yani 😬
başımıza iş açma diyorsun durduk yere 🤣
Beni bana bırak karışma 😂
tamam seni sana bıraktım olacaklara karışmam 🤣
Gideyimde dertlerimle baş başa kalayım 😂
iyi dertlenmeler 🤣
Püüü insan üzülme der bari yıkıldım ya😭
"tamam seni sana bıraktım olacaklara karışmam" demiştim oysaki :D
Toparlandım sağol 😂
ne demek her zaman 🤣
Herkese her şeyi açıklamazdım. Senin anlatacağın karşıdakinin anlayacağı kadardır çünkü.
Okumazdım ama şimdide bağımlıyım okumaya sigara gibi
Lise zamanlarima dönmek isrerdim açık lsie okumak isrerdim kesinlikle
Hatta lise zmaani degil ya tercih dönemi olsun unievrste rercih dönemine dönmek isrerduhendislik değil tıp yazardimuhendislik çok zor
Genç kız iken yaptığımı
Ne yaptın ki 🤔
Eğitim hayatmla ilgili hatalar
Ne gibi hatalar yaptın ki 🤔
Lise zamanındaki çocukla konuşmamayı
neden 🤔
Tam bir hayal kırıklığı
Bu kadar büyük bir hatam olmadı sanırım ya.
Onla gidip konuşurdum bunu deiştirirdim
Pek söylenebilecek bir şey değil
Hatırlamıyorum ki , B12 var çok şükür 😂
dogmagim hata zaten
😡🫵🏻
Qızdı yene menimki 😅😂
mesela yani canikom sjjsjsj🫠
Qızacam daa😥
Məsələni falan yoxdu, sən olmasaydın mən bu dəqiqə nə halda idim bilirsən sən?🥺🥺🥺
biliyorum🫠👉👈
Onda bu və bunun kimi fikirləri ağlından sil 😔
bas uste🫠
Başın sinəm üstə😂😂 (maladoy vaxtlarımız yadıma düşdü hələ qucaqlaşmamışdıq onda 🥲)
he yeee😂
Nəysə get yeməyini ye maa fikir vermə😄
Aklıma gelmedi
Doğumumu
Senin dogumun
Benim doğumum senin hatan olamaz, ama senin doğumun benim hatam olabilir 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?