Kişilik & Karakter Uyku düzeniniz ile aranız nasıldır sadık mısınız? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Uyku düzeniniz var mı yoksa saatiniz hiç belli olmuyor mu? Uyku düzeniniz ile aranız nasıldır sadık mısınız? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. uyku düzenim yok maalesef 1 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı. Misafirlik falan olunca sadık kalma şansımız yok gadası 1 0 Yorumla
Birsuskunyazar Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Merhabalar hanımefendi Maalesef mesleğinden dolayı nöbet sistemi olmaktadır bazen , bazen uyku düzeni oluşmamaktadır. 1 0 Yorumla
Carvel Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. şu an berbat, umarım en yakın zamanda düzeltirim. 1 0 Yorumla
kübrl Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Nadiren uyku düzenime uymuyorum, 06.00 - 06.30 arası kalkmaya oldukça alıştım 1 0 Yorumla
Venices Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl biraz önce kalktım bazen sabahları uyumam düzene giricem diye sonraki gece yine aynıyım güneş ile tanışamadım henüz 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et FenomenMentor Yaş: 42 1 yıl uyku düzenim berbatdüzeleceğini de sanmıyorum 1 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ne yazık ki bi düzenim yok… 1 0 Yorumla
The_Blackman Takip Et Xper 5 Yaş: 103 , eic 100% 1 yıl Pek düzenli olduğunu söyleyemem... 1 0 Yorumla
DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 68% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Uyku düzeni askerlikten sonra sona erdi. 1 0 Yorumla
Sözlerin_prensesi Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl İdare eder bazen uyuya kalıyorum 😃 0 0 Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. gayet sadığım ya 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
uyku düzenim yok maalesef
Misafirlik falan olunca sadık kalma şansımız yok gadası
Merhabalar hanımefendi
Maalesef mesleğinden dolayı nöbet sistemi olmaktadır bazen , bazen uyku düzeni oluşmamaktadır.
şu an berbat, umarım en yakın zamanda düzeltirim.
Nadiren uyku düzenime uymuyorum, 06.00 - 06.30 arası kalkmaya oldukça alıştım
biraz önce kalktım bazen sabahları uyumam düzene giricem diye sonraki gece yine aynıyım güneş ile tanışamadım henüz
uyku düzenim berbat
düzeleceğini de sanmıyorum
Ne yazık ki bi düzenim yok…
Pek düzenli olduğunu söyleyemem...
Uyku düzeni askerlikten sonra sona erdi.
İdare eder bazen uyuya kalıyorum 😃
Çok düzensiz uyuyorum
Değilim geç uyurum
evet baya
gayet sadığım ya