Lavaboda selfi çekmeyi seviyor musun? Yoksa bu moda senin için çoktan geçti mi?

Özellikle lavabodaki aydınlatma ve aynanın etkisiyle çekilen selfiler hakkında ne düşünüyorsun? Sence bu ortam, güzel bir selfie için ideal mi? Yoksa fazla mı sıradan?

Lavaboda selfi çekmeyi seviyor musun? Yoksa bu moda senin için çoktan geçti mi?
Evet, lavaboda selfie çekmeyi seviyorum.
Bazen çekiyorum ama çok da sevmiyorum.
Artık bu modayı geride bıraktım.
Hiç ilgimi çekmedi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lavaboda selfi çekmeyi seviyor musun? Yoksa bu moda senin için çoktan geçti mi?
Cevapla