Bu insanlar size göre de gereksiz karajtersiz insanlar mı? Siz olsanız hayatınızdan çıkarır mıydınız bunları?

Onun bunun ardından konuşan kendi bişey olmadığı halde hava atmaya çalışan veya benim düşüncelerimi baskılayan onları beğenmeyen veya beni ezikleyen insanları artık kaldıramıyorum tavırlarını da çekemiyorum ve onlarla konuşmuyorum

Ve dış görünüş olarak da hemcinslerimi beğenmediğimde de aynı şeyi yapıyorum konuşmuyorum

Bunlar kişisel kararlarım ama bu çoğunluk olarak insanlara doğru bir şeymiş gibi gelmiyor

Siz olsanız ne yapardınız peki? Dürüst olmak kötü bir şey mi?

Bu insanlar size göre de gereksiz karajtersiz insanlar mı? Siz olsanız hayatınızdan çıkarır mıydınız bunları?
Cevapla