Onun bunun ardından konuşan kendi bişey olmadığı halde hava atmaya çalışan veya benim düşüncelerimi baskılayan onları beğenmeyen veya beni ezikleyen insanları artık kaldıramıyorum tavırlarını da çekemiyorum ve onlarla konuşmuyorum
Ve dış görünüş olarak da hemcinslerimi beğenmediğimde de aynı şeyi yapıyorum konuşmuyorum
Bunlar kişisel kararlarım ama bu çoğunluk olarak insanlara doğru bir şeymiş gibi gelmiyor
Siz olsanız ne yapardınız peki? Dürüst olmak kötü bir şey mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
karaktersizleri çıkartırım
Direk s… çekerim keza onun bunun ardından konuşan sen arkanı döner dönmez aynı şekilde senin hakkında konuşur, güven olmaz bu tip insanlara
Eskiden ben o kadar s. laktım ki
Senin dediğin şeye kandırılıp aldatılıp terkedildikten sonra geldim ben
Öyle maalesef bana yapmaz dersin hatta bu yaptığı samimiyetten dersin ama. ...
Hayat tecrübesi canım benim, zamanla öğreniyo insan bazı insanları hayatında tutmanın yükten ibaret olduğunu veya o insandan zarardan başka bişey gelmediğini
Çok haklısın🌸
Herkesi çıkardım yakın olduğum kimse yok arasıra konuştuğum kızlar var 2 kız onlar da fitne fesat değil çok tatlı normal kızlar
Geri kalan yalnızım ama yanlızlık eskiden olduğum tarz insanlarla olmaktan çok daha iyiymiş bazen canım sıkılsa da dertimi sevincimi hedeflerimi paylaşamayacağım beni anlamayan insanın olmadığı hisetsem de böylesi çok daha iyi
Hiç sıkma canını. Yalnızlık kötü ve kalitesiz insanlarla arkadaşlıktan kat kat iyi
Uğraşmam bile
Maalesef ki ben uğraştım hayatıma aldım hatta bazıları hayatımda önemli roller aldı , yakın çevre arkadaş ve sevgili oldular ama artık o şansı vermem böylelerine
kendim değerliyim onlar değersiz
Artık ben de böyle düşünüyor ve davranıyorum
Okuyan varsa özet geçsin
Kitap okumanı tavsiye ederim biraz bu konuda sana yardımcı olur
Özet geç tavsiye istemedim
Senin gibi insanlarla iletişimi kestim.
Böyle insanlar var maalesef çok iticidirler
bunları mı
Evet bunlar
Extra olarak aldatan ve saygısızlık yapanları da buna eklersek evet
bunlar mı
Evet dedikoducu ve aldatan , kandıran kandırdığını sanan ve ezikleyip aşağılayan insanlar da bunlara dahil
evet bende katılıyorum