Yaptığınız iyi şeyleri aileniz görmezse bir de yetmemiş gibi günahınızı alırlarsa ne yaparsınız?

birincisi ben hatalıyım o da üniversiteden mezun oldum yalanı söylediğim için. başka işler aradım kendime ama illa da kendi bölümümden işe girmemi istediler ve hep işlerime taş koydular. bu sene çayı ben topladım ve tüm geliri ailem aldı. tabi ufak tefek harçlığımı verdiler. harçlık da yeme içme başka bir şey değil. babam kanser tüm yıl da onun mücadelesini verdik. bu işleri yürüten de bendim. ama babamın hastalığında ilerleme var. bende doktordan şüphe ettim. aileme araştırmak istediğimi söyledim. ama bunun için çok az (5.000tl) paraya ihtiyacım var dedim. vermediler. ben de "e o zaman çayın 4. sürgünü geldi onu gidip toplayayım" dedim. "bakarız" dediler. annemi ikna etmeye çaliştim "kendim için değil babam için istiyorum" dedim. kadının verdiği cvp şu "sana inanmıyorum" ben de sinirlendim ve "neye inandığınız bundan sonra umrumda değil" dedim. aile hepsi birden üzerime yürüdü. "sen ilk önce bizi mutlu et sonra böyle konuş " dediler. benim bir hatam var ama tüm dünyayı da üzerime yıkmasınlar. onlar düzgün insanlar ben ise hatalıyım öyle mi. hiç yaptığım iyi bir şey gözükmez. ama kötüleri cımbızla çıkartırlar

Yaptığınız iyi şeyleri aileniz görmezse bir de yetmemiş gibi günahınızı alırlarsa ne yaparsınız?
Cevapla