İnsanlardan intikam almak istiyorum zarar vermek istiyorum ne yapabilirim?

Bu ciddi bir soru 1 yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum zaten de, ben bu zamana kadar okb, anksiyete, bipolar tanısı aldım tanı almamış yangın çıkartma ve psikopati eğilimim var. Bu zamana kadar çok ateş yaktim çok canlıya zarar verdim ne yapmalıyım?

İnsanlardan intikam almak istiyorum zarar vermek istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla