15 yasındayken bir çocukla görüşüyordum ve mahalleden bir kadın beni gördü sonra anneme ve babama beni söyledi. Onun yuzunden babam beni kovdu ve kapıyı açmıyordu bana, sonra meçbur kaldım köye gittim büyukanneme kaldım ama param yoktu hemde çalışıyordum hemde okula gidiyordum. Hasta oldum ve psiholojim bozuldu. Babam kapıyı açmıyordu, o kötu kadın hemde annemi hemde babamı kandırmış.
5 yıl sonra biriyle nişanladım ve tam mutlu olurken, mahalleden bir çocuk cıktı ve benim hakımda itiraf attı "bak bu kız 15 yaşındayken bir erkekle kaçmış kötu şeyler yapmış" dedi. Ve nişanlım ona güvenip benden ayrıldı. Benim arkamdan konuşanlar beni mahvettiler. Çok acı cektim. Onlardan nasıl intikam alabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer