Sessizleştim, durgunlaştım ve hayat enerjimi tükettim, sence ben ne yaşıyorum?

Depresyonda değilim, anksiyetem de yok. Çünkü bunları daha önce yaşadım.
İlk kez kendimi işe yaramaz, çabasız, amaçsız yaşarken buluyorum.
Sessizleştim, durgunlaştım ve hayat enerjimi tükettim, sence ben ne yaşıyorum?
Cevapla