Ölmek üzere olan insanlara hayatı sorduklarında verdikleri cevap "Bir gün gibiydi" cevabı oluyormuş. Hayat hiç bitmeyecek gibi görünen toz pembe pamuk şeker kokulu bir günlük en gerçekçi rüyadan mı ibaret? 🤔🤔
Güncellemeler
1 yıl
Tek cümle konuşamam ben ya diyen çaçaronlar paylaşımla hiç karşılaşmamış gibi davranabilir 😂
Bugün son gününüz olsaydı hayatla ilgili kuracağınız tek cümle ne olurdu?
Ben de bugün niyetlendim kitap alacaktım kitap okumuyorum çok deneyimim olmayınca raflar bana baktı ben raflara Rastgele alıp sevmeyip okumaya devam etmediğim sıradaki kitabım olmayı hiçbiriniz haketmiyorsunuz dedim usulca terkettim kitapçıyı 🤭
Djsuuxjd bu ben ama ben şey de yapıyorum bazen sırf kapağından, adından merak edip alıyorum. Bazısı en beğendiğim oluyor bazısı dediğin gibi yarım kalanlar listeme ekleniyor
İclal Aydın'ın kitabı vardı mesela rafta. İclal Aydın'ın nesini okuyayım Allah aşkına okuyan var mı anlamıyorum. Üç kız kardeş kitabında 3 erkek kardeşi aynı kıza aşık edip, iki kız kardeşi aynı adamla evlendirmeye kalkan ahlâk sistemini çökerten bi kitap
Akıllara zarar gerçekten bende Akıllandım Artık Şimdi Daha Deliyim diye bi kitap aldım keşke almasaydım o kadar boş ki instagram storylerinin bile bunun yanında bi değeri kalır o kadar yani
Haklısın anlıyorum seni çok iyi ben de bakarken İnsanları Sev Eşyaları Kullan, tersini yapma diye bi kitap gördüm onu alacaktım aslında ama içeriği kapağı kadar güzel midir bilemedim gerçekten zor ya kitap seçmek. Riske atmayıp klasikleri okumak lazım
Bence de ya da internetten vs yorumlarına bakacaksın öyle alcaksın yoksa dekor gibi boşu boşuna duruyor. Bence başlığı çok bariz, açıklayıcı olan kitapları da almamak lazım. Hem eminim almak istediğimiz kadar kitabımız da var bitirince almak daha mantıklı sanki
Bence de özellikle kitap alıntıları 🤌 bir kitabı almadan bunlara bakmak dahiyane bişi 1000k var mesela orada denk geliyorum hep almak istediğin kitap olduğunda mutlaka ordan bak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sessiz kalırım
Kitap okumadan olmaz
Der bi koşu bitirmeye çalışırdım kitabımı
Ben de bugün niyetlendim kitap alacaktım kitap okumuyorum çok deneyimim olmayınca raflar bana baktı ben raflara Rastgele alıp sevmeyip okumaya devam etmediğim sıradaki kitabım olmayı hiçbiriniz haketmiyorsunuz dedim usulca terkettim kitapçıyı 🤭
Djsuuxjd bu ben ama ben şey de yapıyorum bazen sırf kapağından, adından merak edip alıyorum. Bazısı en beğendiğim oluyor bazısı dediğin gibi yarım kalanlar listeme ekleniyor
Sırf para verdim diye okumak için kendimi zorluyorum ama olmuyor Herkes yazar olmamalı diye düşünüyorum 😂😂 hiç mi sürüklemez hikaye ya
Ay dimii djjsjx
Bunlar hep kıyamet alâmeti kıyamete yakın totodan element bir sürü yazar çıkacak diyorlar
İclal Aydın'ın kitabı vardı mesela rafta. İclal Aydın'ın nesini okuyayım Allah aşkına okuyan var mı anlamıyorum. Üç kız kardeş kitabında 3 erkek kardeşi aynı kıza aşık edip, iki kız kardeşi aynı adamla evlendirmeye kalkan ahlâk sistemini çökerten bi kitap
Akıllara zarar gerçekten bende Akıllandım Artık Şimdi Daha Deliyim diye bi kitap aldım keşke almasaydım o kadar boş ki instagram storylerinin bile bunun yanında bi değeri kalır o kadar yani
Haklısın anlıyorum seni çok iyi ben de bakarken İnsanları Sev Eşyaları Kullan, tersini yapma diye bi kitap gördüm onu alacaktım aslında ama içeriği kapağı kadar güzel midir bilemedim gerçekten zor ya kitap seçmek. Riske atmayıp klasikleri okumak lazım
Bence de ya da internetten vs yorumlarına bakacaksın öyle alcaksın yoksa dekor gibi boşu boşuna duruyor. Bence başlığı çok bariz, açıklayıcı olan kitapları da almamak lazım. Hem eminim almak istediğimiz kadar kitabımız da var bitirince almak daha mantıklı sanki
Kesinlikle tüm yaratıcılığı kapağa harcamış olabilirler beklentimi düşük tuttum ben de zaten. İnternetten yorum okumak çok mantıklı
Bence de özellikle kitap alıntıları 🤌 bir kitabı almadan bunlara bakmak dahiyane bişi 1000k var mesela orada denk geliyorum hep almak istediğin kitap olduğunda mutlaka ordan bak
Teşekkür ederim bakacağım 🌸🌸
Ne demekk 🍃
Tıpkı kitap kapağı gibi ilgi çekici ama içi fos insanlardan korusun Allah diyelim :)))
Wayy güzel kapanış duası oldu dhhs amin 💫
İçimden geldi 😂😂
Zor derim dünya hayatı zor
her şey için tövbe eder namaza baslardim
Her şey boştu