Kısa boyluların aşağılık kompleksi neden geçmiyor?

Kısa boyluların aşağılık kompleksi neden geçmiyor?

Arkadaşlar kısa boylu olmak sizin elinizde olan bir şey değil. Genetik ve çevresel koşullar yüzünden boyunuz kısa kalmış. Kısayım diye hayata küsmeyin kendinizde var olan iyi özelliklerinizi geliştirmeye çalışın. Elbetki sizi kısalığınızla kabul edecek birisi çıkacaktır

Kısa boyluların aşağılık kompleksi neden geçmiyor?
Cevapla