Ben çok kötü bir günah işledim ve çok pişmanım nasıl tövbe edebilirim?

Büyük günahlardan birini nefsime hakim olamayarak işledim ve sonrasında çok pişman oldum ruh Halim çok kötü Allah tan af dilemeye utanıyorum...
Ben çok kötü bir günah işledim ve çok pişmanım nasıl tövbe edebilirim?
Cevapla