Günah işledim çok pişmanım ne yapmalıyım?

Bundan 2-3 ay önce bi çocukla tanıştım. Çok yakışıklıydı ondan numarasını istemeye gittim. Konuştuk, konuştuk sonra buluşmaya karar verdik. Buluştuk ve yakınlaştık baya bi. İşin sonu oraya kadar gitti. Böyle bir kaç ilişkim daha olmuştu ama şimdi çok pişmanım. Keşke böyle bişey yapmasaydım diyorum. Ne yapmalıyım? Sizce Allah beni affeder mi? Herkes yapıyor mu böyle şeyler?
Günah işledim çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla