Kürkçü dükkanındayım ben. Çalışıyor gibi görünüp bikaç saate kaçmayı planlıyorum😒

Kürkçü dükkanındayım ben. Çalışıyor gibi görünüp bikaç saate kaçmayı planlıyorum😒

Afiyet olsun ellerde bayağı buyukmus 😂
Senın ellerın neden bu kadar büyük 😂
İşin şaka ama minicik ellerin var güzel güzel fincanı tutamamissin 😂
Kolum koptu kaçıncı poz bu haberin var mı 😄😄
Belli oluyor ama tebrik ettim sole tırnaklarin boyalı değil doğal eller kucuk örnek kadın eli baksınlar temiz 😂
😄😄
Tskrler 🌹🌹🌹
günaydın ayılmadık daha😊
olur
Günaydın güzellik
😊🌺🌺
tesekkur ederim güzellik 😘
💋
Cevap
44Cevap
Mesai bitti, biraz kafaları güzelleştirdik eve geldim
Kutsal ctesi gecesi
Biraz fazla vermiş olabilirim kutsalı haha
Havada tam içmelik 😃 afiyet olsun
Teşekkür ederim:))
takılıyorum bende
Günaydın. Bende tatili bitirdim şimdi iş yerine geldim. Uykum var diye bağırmak istiyorum 😭
😂
Gül gül ibre bana döner 😂
Ben öğlen sonu kaçıp pazar öğlene kadar uyurum 😂
Ona uyuma denmez ölmüşsün denir 🤣
Acıkana kadar yat yayıl miss 😅
Yemek hazır olduğunda çağırsınlar bari evdekileri. ona göre tembihle 😂
Evde kedim var oda yemek yapmayı bılmıyor 😂😂 sen şantıyede kuzu çıkınca ara
Bizde her gün kuzu yiyoruz zaten 🤣
😜.
Merhaba,
Huzurlu ve mutlu günler dilerim. Hiç uyumadım şiir dinliyorum! 😅
Biraz sersemlik var sigara su takılıyorum!
Günaydın 🧚🏼♀️ uyumadan nasıl duruyorsunuz bu saate kadar ya
Bunun cevabını bilmiyorum maalesef uyumayı sevmiyorum ama uyanmayı da sevmiyorum sonsuzluğa uyumak isterdim ya da sonsuzluğa uyanmak gecenin gündüzün bir önemi yok günlerin bir önemi yok hiçbir şeyin önemi yok
Hayır herşeyin bir önemi var mutlu olmak için çok fazla umut var. Bu ne karamsarlık
Bir sebebi olmalı insanın bir nedeni bir hedefi savaş çıkacakmış yakında Öyle diyorlar mutlu oldum mesela seferberliğim var en önde giderim insanlardan bıktım insan olmayanlardan pek bir hayal kalmadı Umut da kalmadı senin varsa ne güzel
Günaydın ula evdeyim kahvaltı yapıyorum kolay gelsin
Afiyet olsun
Günaydın, sabah işe gitmedim ama işe gitsem bu kadar uykusuz kalmazdım. Kötü bir cumartesi beni bekliyor.
Günaydın hayırdır neden
Çok geç yattım ve anlamsızca beynim uyandı 9 da nefret ediyorum ondan 🙄
Calisiyorum.. Koyde tezek kokulari.. Kazlar.. Kopekler.. Yagmur.. Camur.. Gene tezek kokusu.:))
Temız hava sağlıklı besınler felan 😃
Tesek kokusu yakilmis kuspe kokusu pek temiz hava tanilina uymuyor ::)) hele yagmurdq islak bir koku. Cok kotu.. ama besinler iyi evet
Off tamam sus😂
Uyusammı uyumasammı diye düşünüyorum 😂 kolay gelsin sana kuzum🌺
Yat uyu kız gömül yorganın içine 🤤🤤
Ah ah kıymet bilmezler sizi 😂😂
Dışarıya dolaşmaya çıktım biraz şimdide öğle yemeği yiyorum…
Keyıfler yerınde 🥰
Teşekkürler ☺️
Kolaylıklar dilerim 🙏 bende biraz kırgınlık var üşütmüş olabilirim.. bitki çayı içiyorum..🌱
Fayda etmiyor ki
İlaç aldım mecburen 💉💊
İşteyim maalesef. Nefret ediyorum cumartesi çalışmaktan
Bende yaaa🤦🏻♀️
Günaydın kolay gelsin bizde çalışıyoruz buyur çay iç
Selam nasılsın kaçak😜
İyim sağol çalışıyoruz ne olsun
kahveye gerek yok çay yeter sanaa
Ben belki kahve sevıyorum ala alaaa
iyi o zaman buyur iç ikram edende varmış afiyet olsun
Hkjhjhh
Kolay gelsin bende çalışıyorum
Kolay gelsın
Bende oyle🤫🤫

Sigaraya kactim
Günaydın ama daha bizim için gün atmadı ayakta uyuyorum resmen bende mesaideyim 9 a çeksinler su çalışma saatleriniiii
Bugün izinliyim ama erkenden uyanıp hayatı sorguluyorum yine. Günaydın 🌸
Günaydın güzellik. Sorgu sonucu nedır
Düşünmeyi bırakıp bir kahve içmeye karar verdim 😀
Bende içecegım bırazdan en güzeli 😃
Kesinlikle. Afiyet olsun canım benim ☺️🌸
Aynı benim thy de ki operasyon gibi bir saat iş 8 saat yatış
Günaydın.
Bende yeni taşındığım evin camını siliyorum, çok pis cinnet gelmek üzere.
Biraz garip gelebilir yeğenimin ayaklarını yıkıyorum
Sabah yürüsüne çıktık
Evet
Zaten olmsın diye ayaklarını yıkadım
Öğleni geçti ama sanada tünaydın işteyim oturuyorum
İyi akşamlar güzel bi gündü bizim için. Dinlenmedeyim artık.
🌸☕️
İyi akşamlar. Ben de çalıştım şimdi evdeyim oturuyorum
Elindeki çay mı acaba
Filtre kahve aslında ama kahvem bıtmış bıraz az oldu kahvesı. Zifiri severim yoksa
Bende severim de buradan bakınca kırmızı gözüküyor ya ondan çay sandım benim Çaya alerjim var kıskandım diyecektim 😂🤣😂
Nasıl alerji 😳
Anlattım ya ben sana unuttun mu 🥺🤦♂️🥺🥺
Hayır unutmuşum galiba hatırlayamadım hiç 🙈
Tabi deremiz yok ki adam yerine koyulmuyoruz galiba 🤣😂🤣😂 doğuştan gelme bi hastalık içmeyi geç sadece 1 damla dahi içsem herseyi siyah beyaz görüyorum 1 ay kadar sürüyor etkisinin geçmesi
Benım B12 eksıklıgım 😂😂 ilk defa böyle bırşey duyuyorum sen uydurmuş olmayasın
🤣😂 gösteriyim istersen uydurma yok denemesi bedava istersen yaparım gözlerimden dolayi anlarsın zaman siyah oluyor
Bende gideceğim işe saatin gelmesini bekliyorum..
Sabaha kadar çalışacaksın galiba
Kolay gelsin 🌺
Calış köleeee oh ben yatıyorum kendime miss😌
Tembel
Günaydın bizde işte sürünüyoruz medyum hanım
Günaydınlar efendim bızde aynı 😃
😅😅 para lazım çalışmaya pardon sürünmeye devam
Pahalı zevklerim için bende çalışmak zorundayım 😅
😅😅
Maçı izledim izlemez olaydım
@accopower Mike Tyson ve Jake Paul boks maçı
@accopower defol m*l
@selinaorselin ben izlemedım
boş ver daha iyi işte
Geceden beri iş
Kolay gelsin
Hasta hasta yatıyorum yatakta
Gecmış olsun nane limon ıkram edelim
Teşekkürler olur olur
Enerjinden biraz bana da verir misin
Verıyım guzellık 🥰
Ben sana kırgınım
Hayırdır
Bundan bir ay önceeee seninle yorumda konuşmuştuk ve seninle arkadaş olmak isterdim dediğimde takip et demiştinnn seni takip ettiğimde ne yazdınnn ne geri döndünnnn üzüldümmm
Hatırlayamadım hiç. Takıp etme huyum yoktur belki ondandır. Üzüldüm 🌸🌺
Biliyorum kimseyi takip etmiyorsun etsen de ön yargılı yaklaşırdın bu sitede ki bu ennnn doğal hakkın tabiki ben tekrar takip ediyorum seni takip etmeden de bana ulaşabilirsin :)
Teşekkürler ☺️
Zorsun zorrr
😃
Gülmeee öylesin sende biliyorsun 😂
Hıcbırsry anlamadım erkekmısın ne
Of hayır tabiki de düşünme şöyle
Hastanedeki mesaidesin
Uzaniyorum oyle yorgundum ki biseyde yapamadim
Bende çay içtim tatlı yedim yatacağım
Yatakda şekerleme yapıyoruz ☺️
Kolay gelsin nereymiş burası
Resmi tatil, hafta sonunun keyfini çıkarıyorum😎
çalışıyorum bende : )
evdeyim yarın sabah iş var
kolay gelsin bende ders mers iste🙃
Günaydın evdeyim ama bir plan yok bakalım
Çalışıyorum bende
Mesai bitti eve gidiyorumm
Evdeyim hayatım evden ibaret
İşini severek yapmiyorsun ozaman
Hayır çok sevıyorum ctesı çalışmak sıkıcı sadece
Ne iş yapıyorsun
Teknik çizim
Yorucu bir işinde yok aslında
Foto Antalya'ya benziyor doğru mu?
İyi çalışmalar, aljşveriş
Ne izlesem diye düşünüyorum.
Sabahın 8 inde iş başı yaptık bile
Alışveriş yaptım
Nalları diktim yatıyom
Yatakta pinekliyorum
Çalışmacake
Günaydın ❤️
Bardak bayram abinin mi
Çalışacağım.
Haftasonlari tatilim sükür
Kolay gelsin kürkçüü
arkadaslarla dışarıdayız demlenıyoruz
İşteyim
Kolay gelsin, bende az önce geldim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?