Acaba hayat mı sıkıcı? yoksa insanlar mı? yoksa ben mi?

Bence 3’ü bir aradaa ahahaha 3’ü bir arada demişken aklıma kahve geldi gelin kahve date yapalımmm
Acaba hayat mı sıkıcı? yoksa insanlar mı? yoksa ben mi?
Cevapla