KızlarSoruyor'da genel olarak hep gülücük emojisi kullanırız. Peki reelde de böyle miyiz?

KızlarSoruyor'da genel olarak hep gülücük emojisi kullanırız. Peki reelde de böyle miyiz?

Emoji olarak durduk yere kullanmayı sevmem. Ama her zaman Güler yüzlüyümdür. Ciddi ve sert bir ifadeye büründüysem kimse yanıma yanaşmaya cesaret edemez zaten çünkü gerçekten sinirlenmişim demektir. Ama pek nadir olur.
Mesafeliyim, aslında komiğim, espirik bir kişiliğim, espirikler yapmayı severim, bu arada espirik diye yazılmıyor biliyorum lakin benim uydurduğum bir kelime.
Herkese göstermiyorum bu esprikli yanımı, herkes bilmez benim nasıl espirikli bir kişi olduğumu
Herkesin gerçekten bir espirik kişiliği olması gerekiyor yoksa hayat fazla ciddi olurdu:)
Hayatı, kişileri fazla ciddiye almamak lazım ☺
Teşekkür ediyorum🌺
Rica ederim ⭐
Sıcakkanlı bir insanım. Durup dururken gülmelerim, neşeli hallerim çoktur. Ama karşımdaki buz gibiyse bende ona göre davranırım. Bana dik dik bakan birine de gülümsemem
Sıcakkanlı biriyim keyfimi kimse için bozmam
Cevap
55Cevap
Soğuk ve ciddi olduğumu söylüyorlar iletişim kurdukça egolu sempatik biri gibi duruyorsun ama hiç öyle değil diyorlar. Hemen samimi olan biri değilim iletişim kurarken bile belli sınırlarım olduğu anlaşılır
Hepsiyim. Genel itibariyle soğuk ve mesafeli dururum görünüm olarak. Samimi olduğum insanlarla gülmeyi severim. Bunun dışında fırlama bir zihnim var.
yerine ve kişiye göre daha çok
Mesafeli ve soğuk tavırlı biriyim ilk başta. Zamanla daha fazla samimiyet geliştiren bir tavrım var karşımdakini tanıdıkça. Zor güvenirim hatta hiç bir zaman güvenmiyorum insanlara.
Kesinkle 😊 gülümseme icimize huzur veriyor sükür bu animiza
Tabiki herkesin yaninda gülümsemek işik sacmakta gerekmiyor... bunu'da öğrendim ama Allah iziniyle tercihim gülümsemek 😊💃😊
Hep öyle kalmanı isterim 🙂
Kimine ifrit olurum kimine Saba Tümer. Ben de öyle dengeliyim.
burada da ciddiyim bence 😃 tanimayinca soğuk taniyinca sicak birisin diyorlar.
Bu profillr hic inandirici olmadi ama shsnsna
Tanıştıktan sonra hemen sıcakkanlı eğlenceli bir insan olurum somurtmayı hiç sevmem
Fazzlasıyla Soğuk/Nevale: 'bir kısım' akrabalar nezdinde bıraktığım izlenim. ᐠ ( ᐛ ) ᐟ
Yakın çevrem haricinde soğukkanlıyım. Kolay kolay kimseyle sohbet etmem, şakalaşmam.
Karşımdaki nasıl görüyor bilmiyorum ama ben kendimi sıcakkanlı biri olarak biliyorum
Soğuk ciddi biriyim dışardan tanıyınca gerizek@lı olduğumu anlıyorlar 🤣 insanları çok yanıltıyorum ya 😂😂
Gülücükle gezemem, dişlerim çok kötü. Ama eğlendirip güldürmeyi, kahkaha atmayı severim. Evet, kahkaha atarken de dişim gözükğyor, napiim
Karşımdaki insana göre değişir
Sıcakkanlıyım buzdolabı suratlı insanları da sevmem 😀
İlk gören, soğuk biri olarak yargılar. Muhabbet başlayınca, kimse yanından ayrılmak istemez! 👌😂
dışardan soğuk birisiymiş gibi gözükürüm ama aslında güler yüzlüyüm hep
Merhabalar hanımefendi
Genellikle soğuk, ciddi biriyimdir.
Karşımdaki insana göre değişir, bazen ciddi bazen sıcakkanlı.
Ciddi ve sıcak kanlı aslında göründüğüm gibiyim sadece biraz sakinimdir...
Sıcakkanlı, güleç birisiyim ama laubaliliği sevmiyorum.
Soğuk ciddi az konuşur mimiklerle cevap veririm doktor hanım
Genelde soguk göründüğümü söylerler 🥲
Tanıyasıya kadar soğuk ve mesafeliyimdir
Güler yüzlü ama yabani
Sıcakkanlı ve güler yüzlüyüm
nadiren asik suratli olurum
Hem sıcakkanlı hem ciddi
Kişiye göre ya
Soğuk gözükürüm ama aslında samimi biriyimdir
İkiside soğuk dueuyorsun derler ama yakınlaşınca tam tersi
Dışarıdan ilk görenler soğuk zannederler ama tanıyınca sıcak ve samimi biri olduğumu anlarlar
Sıcakkanlı
Pozitiflik yüzüne yansımış
Soğuk ve ciddi bir yapım var
soğuk ciddi de ortamdam ortama değişiyor
Ben yaşamıyorum
Dışarda ciddi içerde öyle böyle şöyle
Sevdiklerime sıcak sevmedikleri ve soğuk 😬
ben sıcakkanlı güleç yüzlüyümdür :)
Kişiye göre değişir genelde sıcakkanlıyımdır
Yerine göre ve karşımdakine göre şekillenir
Kişiye göre değişir
Karşımdaki kişiye göre tavrım değişir
kişiye göre değişir bence bu durum
Soğuk, mesafeli ve huysuz.
Yüksek derecede yanan kombi gibiyim
Yerine göre davranırım.
Sıcak kanlı birisiyim
Sıcak biriyim dışı seni içi beni yakar
Bazen soğuk, bazen sıcak.
Sempatik biriyim
sıcak kanlı biriyim 🥶
sence
Sıcakkanlı
Soğuk
sıcakım ben
insanına göre
Sıcakkanlı
Sıcakkanlı
yerine göre değişir
Hemen samimi olamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?