Kişilik & Karakter Polislerin kibar oluşlarına bayılıyorum siz de öyle misiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor ses tonları kibar oluşları çok tatlılarrrr Not: sadece düşüncelerimi paylaşıyorum buradan polis falan aramıyorum awk Polislerin kibar oluşlarına bayılıyorum siz de öyle misiniz? Cevapla Fal Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. kibarım bende evet 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Polis olarak insan olarak da kibarım. Tabi adamına göre. 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Teşekkür ederiz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Rica ederim Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ahahah bende öyleyim evet aramaman güzel 0 8 Yorumla Soran 1 yıl sağ ol kanka Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ne demek kanka nerede denk geldin Yorumla Soran 1 yıl knka her yerdeler wfdcnmbbbknx Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ahaha her yerdeyiz Yorumla Soran 1 yıl aynen wğdkdleğwöwdkdl Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Teşekkürler hanımefendi Yorumla Soran 1 yıl Rica ederim beyefendi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ne demek efendim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kibarım bende evet
Polis olarak insan olarak da kibarım. Tabi adamına göre.
Teşekkür ederiz
Rica ederim
Ahahah bende öyleyim evet aramaman güzel
sağ ol kanka
Ne demek kanka nerede denk geldin
knka her yerdeler wfdcnmbbbknx
Ahaha her yerdeyiz
aynen wğdkdleğwöwdkdl
Teşekkürler hanımefendi
Rica ederim beyefendi
Ne demek efendim