Ben o kadar hayra yoruyorum ki yani sakar kesinlikle değilim kısmetim taşmış tü tü tü maşallah bana 😄

Ben o kadar hayra yoruyorum ki yani sakar kesinlikle değilim kısmetim taşmış tü tü tü maşallah bana 😄

Her olayı değil ama çoğu şey için sevgili kuluymusum dediğim şeyler bir hayli fazla.
Öyle şeyler gördü ki bu gözler, öyle şeylere tanıklık etti ki aksini düşünmem imkansız.
İnsan bekleyince , sabredince , gözlem yapınca herşeyi o kadar net görüyor ki.
Şimdi içinizden ne bilmissin , ne kadar kolay söylüyorsun dediğinizi duyar gibiyim.
Fakat maalesef öyle.
Keşke aksini soyleyebilsem.
Cevap
14Cevap
Kısmetin o kadar çok ki maşallah taşmış😊
Başıma gelen her olayı iyiye yorarsam, kendi yanlışımı göremem.
Sağolasin 🙂✨️
her olayi hayra, iyiye yormaya calisiyorum gercekten ya baska turlu ustesinden gelemiyorum problemlerin
En güzeli ✨️
Çok düşük diyebilirim. Paranormal olaylara inanmam
Merhabalar hanımefendi
100/100 veriyorum, kötü olsa da iyi olması için çabalarım.
Hayra yormam derim ki benim başıma geliyorsa normaldir başka kimin başına gelecek böyle şeyler ve devam ederim
Olumsuz düşünce yapısına bana göre değil, kesin güzel bir şeyler olacak diye değerlendiririm..
Tam puan alır...
Eksilere dolar taşar.
Ne güzel işte boş ver en azından stres yapmamış olursun
Genelde düşük olur. Afiyet şeker olsun..☺
Sağolasin 🙏🙂
0/0 kesin bir hata ettim onun karşılıgir derim durduk yere bozulmaz düzen.
101 diyeyim de tam olsun 😃
genelde hep kötüye yoruyorum ya
Çok puan çok çok puan😂😂
99 alır
Çevremde, kem gözlü dolu! Diyeceğim sadece bu! 🤷
100 üzerinden 100 alır
Herşeyi hayra yoruyurum..
aa ben
Ruhlarımız ikiz olabilir seninle bak✨️
dimii ask 🌸🌸
Hıhım✨️❤️
90 olur
Dört
Ne hayrı ne şeri nerden bilecezki
105 falan ndmdmdmdmd
Sıfır..
100
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?