100 üzerinden 50 diyebilirim. Her şeye alınganlık göstermem. Yerinde ve dozunda alınganlıklar gösteririm. Bazı insanlar var ki ortada alınganlık göstermelerini gerektirecek kadar büyük bir mesele yoktur ancak onlar iyice abartırlar. O insanlardan değilim.
% 85 🙈😇 Biraz alıngan bir insanım sanırım güçlü bir insanım ama bir o kadarda alıngan bu duygumu hiç sevmiyorum değiştirmekte istiyorum ama sevmediğim insanlara sevdiğim insanlara farketmeden söyledikleri laflara kırıcı laflara alınıyorum aslında normal bir durum sonuçta karşındaki seni kırıyor ama ne olursa olsun takmamak en güzeli diye düşünüyorum ben de umarım bir gün bunu başarırım kimseyi de tam olarak umursamam bu şekilde daha mutlu olabileceğimi düşünüyorum gönüllerine göre insanlar nasip olsun Herkese 🌸
Alınganlık seviyem karşımda ki insanın bende ki konumuna göre değişiyor, mesafeli olduğum ve önemsemediğim biriyse umrumda olmaz ama önem verdiğim kişilere karşı çok olmasa da 100/20 diyeyim.😬
Hiç alıngan değilimdir. Hatta gülerim umursamam kafaya takmam. İnsanlar konuşur, herkesten aynı saygıyı, hoşgörüyü, anlayışı bekleyemem. Kedi ile kedi olurum, eşek ile eşek olmam. 🙃
Alıngan değilim ama cekingenim kendimi bazen çok konuşmuş gibi hissediyorum konuşunca kendimi canım gibi hissediyorum acaba karşımdaki kişi ne düşünüyor diye içim içimi yiyor valla
neyi kimin söylediğine bağlı sevdiğim saygı duyduğum biriyse bi sorgularım şey yaparım ama işten arkadaş olsun okuldan arkadaş olsun yoldan geçen bi adam olsun umramda olmaz