ՏҽӀɑʍՏ
Bu yaptığın çok ğαydii yoksa ğαy misin¿

ne demişler: sıcak su ile duş alırken birden soğuyorsa, suyu başka biri daha kullanıyordur
ՏҽӀɑʍՏ
Bu yaptığın çok ğαydii yoksa ğαy misin¿

ne demişler: sıcak su ile duş alırken birden soğuyorsa, suyu başka biri daha kullanıyordur
Bazı erkekler garantici olabiliyor. Yani karşı taraftan net sinyaller almadıkça aşkından ölseler gidip açılmazlar. Bunun sebeplerini reddedilme korkusu, ortamın uygun olmaması yani kurumsal bir ortamda bulunmaları, aralarında varsa arkadaşlık ilişkilerinin bozulması vb. şeklinde yorumlamak mümkün. Bence bu işler bu haddeye gelmeden önce bir hazırlık evresinden geçmeli. Böylece bu açılma mevzuları daha kolay halledilebilecek. Şöyle diyeyim öncesinde bir hoşlanma duygu durumu varsa kısa bakışmalar, daha ilgili davranma, vücut dili gibi şeylerle belli edilmeli. Fakat her halükarda açılışı yine de erkek yapmalı. Cesur bir şekilde hislerini ifade etmeli.
Elbette biz ne kadar yazıp çizsek de kesin olan bir şey var ki o da zaten ilişkilerin çoğunun gerçekleşme durumu üç aşağı beş yukarı önceden bellidir. Yani demek istediğim iki tarafta birbirlerine karşı bir şeyler hissediyorlarsa bir şekilde birbirlerine kavuşurlar. Yok sen açılacaktın yok ben açılacaktım deyip işi atom fiziği gibi kompleks hale getirmezler.
Bence bu işler görev gibi algılanmamalı... yani gönül meselesinde devreye girmek için beklemeye gerek yok.. ha ama böyle bir şey yaşandı ise bunu da problem etmek yersiz... tabii karşındakine karşı yoğun hislerin varsa.. . esasında bu sorudan karşısındakine karşı çok da yoğun duygulara sahip olunmadığı da düşünülebilir...
Yooo erkeğin görevi
Yani böyle de düşünelebilir tabii..😅
Evet, kısa öz ve net 😅
Tamamdır 👍
Artık erkeklerin kadınlardan ilişkiye dair beklentileri var siz sürekli pohpohlanmaya ve ilgiye alışık oldugunuz için bu durumu karşınızdaki kişiyi küçük düşürücü sözlerle dışa vuruyorsunuz sadece.
Sakin ol champ
Ben sakinim
ՏҽӀɑʍՏ bence olmaz tabi ki de.. seven erkek direk sevdiği kadına yazar.. ilk senden bekliyorum demez. bunu diyen erkek gitsin pembe giyinsin :D
Oje de sürsün 😒
bayan kuaförüne gitsin. toka taksın evde örgü örsün etek de giysin hatta 😏 sdfsdf
Babasının gülü o shdhaj
prenses onlar :D sdfdsf
Cevap
42Cevap
İlk mesajı veya bu tarz şeyleri sorun iki tarafta sıkıntılıdır.
Hadi ordan
Piüüüh cenaze var, erkeklik ölmüş ahdha
Sayenizde tabii, erkek rolünü de onlar üstlendi andhs
🙆♀️ yani normal :D
Oluyor devir prenses erkek devri
Olmaz. Kadınlar önemsenmeyi severler çünkü. Ama kadında bir işaret verecek.
İşaret fişeği sokalım ağzına ahdhaja
Hahaha olur 😂
Aman hiçbir erkekten olmaz.. Dertsiz başıma dert istemiyorum artık.. 😅
Neee
Zaten böyle bir ilişkiye bakınca ne kadar mantıksız olduğu uzaktan da olsa görünüyor.
İlişkide her zaman daha çok ilgi bekleyen daha çok özlenmeyi isteyen ve daha çok ruhunun okşanmasını talep eden her zaman kadınlardır. İnsanız meşguliyetlerimiz var burası tamam ama zaman ayıramadığın mutlu edemediğin kişi senin sevgilin değil sadece sosyal arkadaşın olabilir.
Saygılar...
Trafikte kırmızıdan sarıya dönerken ayağı gazda bekleyen adamlara noldu?
Kadın küçük bir ışık yakınca gaza basması gerekiyordu birinin onlara trafikte olduklarını ve trafiğinde yoğun olduğunu hatıralatması lazım.
Bir kadına ilk adımı sadece babasıysan attıracaksın...
Demiş, şu an burada doğaçlama olarak foryou
Olabilir neden olmasın? İlk yazsa "herkese yürüyordur şimdi bu" diyorsunuz, ilk yazmasa "üfff özgüvensiz ezik" diyorsunuz, her türlü laf yiyor zaten adam da "madem öyle o zaman kendimi rezil etmeye gerek yok" diyor olabilir ksmdnf. Yine de ilk adımı erkek atsın, kadın atınca kötü duruyor.
Sıcak su ile duş alırken birden soğuyorsa, suyu başka biri daha kullanıyordur. Sevdim.
Telefonu kapatırken hadi sen kapat, yok olmaz sen kapat diye cilveleşirken iyiydi.
O başka bu başka şimdi
Bakılınca aynı gibi
Nereden bakınca 😅
Senin pencerenden bakmazsak vay halimize. Yıkımlar, sürgünler aman aman
27 saniyemi acilen geri istiyorum 🙄 benim penceremden bakmayınız, hangisinden baktığınızı anlatınız 😅
aman aman yetiyor ahahaha, efenim biz nezaket penceresinden bakıp hoşgörü penceresiyle değerlendiriyoruz.
Senin 27 saniyene bizim garip gücümüz yetmez ki
Hıı, sizinki nezaket penceresi, bizimki ne
Onu da sen söyleyiver
Yıkımlar, sürgünler olmadığı kesin 😒
Takıldık sosyetic, yeni gelin gibi yüze gelme hemen
İlk kimin yazdığının önemi var ki? Ha ben yazmışım ha o yazmış. Birşeyleri hep benden bekliyorsa sürekli zaten o olmaz. Prenses erkek sevmiyorum😅
Önemli tabii 😄😕
Ben çokta takmıyorum. yani naz, trip tarzı şeyler olmadığı sürece 😅
Onu zaten biz yaparız djdja
Aynen haklısın hahah o bari bize kalsın😂
Hah, şöyle djdj 😄 ata sporumuzu kimseye kaptırmayız
Ya gerçekten çok itici 😟 erkek dediğin gidişata bi yön verir ne bileyim şimdi ki erkekler prenses gibiler
Net olur net
Evlerden uzak aman amaannn
Amin amiiiğğn
Kızlar nasıl arkadaş bulabilirim sizce
Erkek dediğin eğer istiyorsa kadının yazmasını beklemez direk yazar ve konuyu netleştirir.
Erillik bunu gerektirir.
Aaa benim sevdiğim fotooo 😃
Yaa bunu seviyor musun 🫠
Taktik yapmayı duygusala çevirmek için süslü sözler benim için.
Ona Zara'dan ışıltılı bir elbise, Sephora'dan makyaj seti alırdım.
Çok naziksin 😂
😂😂
Erkek mi😃 biraz daha çıtı pıtı olurlarsa düşecek az kaldı😂
😂😂
Erkekleri bir özellikle prenses gibi tanımla şeysi bu shdjfj
Evet 😃
Olabilir rahatsız etmek istememiştir şimdi ki kadinlarin da ne istediği belli değil imdat
Aslında belli
ben ısrarcı kişi olamıyorum istemiyorsa bende konuşmam veya rahatsız etmem
ilk önce ben yazacaktım ama herkes yazmış önündekileri silkelerse yazıcam armut muyum ben
😃😃
ayükün mü
O otobüsüde baktığı trenide çok beklemiştir Çünkü kendisi öküz olur😂
😂😂
Ağğğğ çok itici olmaz çünkü o yazmadığı sürece bende yazmam öyle saçma sapan şeyler ortaya çıkar.
O ne be 😂😂😂😂 detaya geberdim tespitlerin şahı bi tespit
😄 öyle değil mi shdhs
Ya aklıma geçen duş alırken annem açmış mutfaktan su kesildi birden sular gitti sandım. Kısa bir süre banyoda hatim indirmiştim köpüklü kalmamak için o geldi aklıma bak o korkuyu hiçbir yerde yaşamadım 😂😂
Bu sözün bir de köpeğin sana havlamaya başladıysa onu doyuran başka biri vardır versiyonu mevcut :D
Bir kere benim başıma da geldi, hasta oldum ya djdjs
Doyurmasın
Her kemiğe koşmasın 🙄
Ayağıyla koşamasa diliyle koşarlar aman kemik nerede hav havvvlar orada
Değilse dengin kaçar rengin denk olmak en önemlisi
Bir söz de senden geldi. ☺️
Aşkta denklik var sen Hanya derken o Konya derse zor ya
Aşkta her zaman denklik yok ki, kontrol edemediğin tek duygu bu. Gerisini kontrol altına alabilirsin ama Aşk kendini kontrol altına aldırmıyor 🙆♀️
Çok uç farklılıklara ben yokum valla körü körüne hiç gitmedim gidene de mani olmadım 🙄
O zaman sırılsıklam aşık olmadın 🙄
Olmadım ama çok uçta farklılıklarla dolu bi ilişki yaşadım dengini buldu Sonra ne yardan geçti ne serden b.. ka sarıyor ya adrenalini başka yerde ara cidden
Sadedde ben yoruldum hani
tam olarak nasıl bir erkek istediğinizi yazında ona göre bilerek gelsin adamlarda ondan olur mu bundan olur mu 🤣🤣
Olmaz bence.
Herşeyin fazlası zarar. Fazla ince fikirli olmak da iyi değil. Herşeye bir sürü anlam yüklememek gerekiyor. Bu çok yorucu.
Olmaz aşkom napıyosun. Prensesliği benim yapmam lazım derim 🤭🤭
Günümüz özgür ve bağımsız kadınları erklerle eşit zaten eşit olmak istiyordu. Bence bu onlar için sorun olmaz. artık eski çağda değiliz.
Yoo biz mağaramızdayız
Özür dilerim ama bu dediklerinden pek bir şey anlamadım. ''mağradayız'' derken tam olarak neyi kast ediyorsun?
Kadınlar maymun istahlidir olmaz dedikleri her şeyi yutarlar
Taktik yapan kontrolü elıne almayan kenarda logoda bekleyen erkekten olmaz
İlişki başladıysa sen ben olmaz ama başlamadıysa öncesinde olabilir.
🤨🤨 olmaz 🤣🤣 çünkü ben de beklerim onun yazana kadar ve en sonunda o pes edip o yazıyor
Erkeğini kanatlarının altına alıp korumak isteyen kadın ilk önce yazar zaten
Olmaz saçma çünkü benim yazmamı niye bekliyor. Utanıyor mu? Benden uzak dursun öyle tipler.
Daha çok bekler o o kafayla😂
Aynen shaha
Bahane. Yazmak isteyen dağı delip yazar.
Delmesi gereken bir dağ bile yok 🥹
Dövesim geliyo böylelerini.
Döv 😒
Eh ben karışmam bak sonra ölürse filan😄
Öldürme, sürünsün 😅
Oluuurr en sevdiğim.. gebertmenin kıyısından döndürüp kapına atarım
Tamam da öyle biri yok ya ahaha
Tüh hayaller suya düştü 🤷♀️😄
Bu cümleyi bana biraz zor kurarlar :D ben ölsem yazmam ahahah İnatçıyım çok.
Sen benimsin ben seninim bebeğim inadını yerimmm❤️😘
🫠♥️
Olmaz egosuna şçayım
Egolu oluyor bu tipler, evet
Olmazzz ama seni çok özledim ben🥰🙏
Ben de seniii veee fasüleyeyi 🤒
Bi ilişkide iki prenses fazla
😂👌
tüylü terlik giyiyodur o evde 😀
djdjs çeyize koyulanlardan mı 😃
evet pembedir bide 😀
Bir zamanlar beyaz vardı bir tane bende shdhaj
yok ben hic almadim 😀
Ben almadım, babaannem mi almıştı hatırlamıyorum 😂
tatli kadinmis 😀
Öyle 😒 uzaktayken ahdha
😀😀😀 ya sen kac gundur yoktun ben ondan mi bunalmistim acaba Şu an cok iyi oldum 😀
Fıkır fıkır, şıkır şıkır bebek :D hep iyi ol. Hayat bunalmaya, sıkılmaya vakit ayırmak için çok kısa
tamam güzellik iyi ki geldin hoş geldin 😘😊
Sağ ol balım 💛
Prenses ise neden olmasın
Büyüyünce öyle olacakmış 😃
Olsun gelsin de oğluma alayım 😀
Ahaha kahkaha attım :D
Araştırılsın erkek değildir o 😂
Nereye başvuruyoruz
Sosyetik ekliyorum seni ilk yazacağım gel yelken açalım.
Yelken sevmiyorum kardeşim.
Sorun değil ben küreklede götürürüm.
Çekingen insanlar ahlaklı oluyor genelde. Başka bir şey yoksa altında olur
Direkt block sebebi.
Seven yazar genelde erkek yazar prenses erkek o
Hiç bir şey olmaz
Olmaz erkekler bir kendinize gelin pliss sjsjsjsj
Olur evet niye olmasın ki
Olur hep erkek mi yazcak
Her ikisi itiraf etsin bari
Erkek değildir kessin atsın
Yeri gelir erkek çekingen olabilir..
Kendini naza çeken, barbie erkekten olmaz.
Ben yazmak istedim mi yazarım
İlk erkekler yazmak zorunda değil. O yüzden olur
Olmaz. Kızdan da olmaz.
Pısırık çekingen biri olur
Olur belli ki nahif biri
Çok şükür öyle birine denk gelmedim
Beklemekle kalır haha
Olur tabi. Bu anlayış meselesidir.
Naaahhh olur
Uuu ahah
😎😂
Hangi tarafa kusmam gerekiyor
Dur şekerim getiriyorum onun tişörtünü djdjs
Jridgdusgdyss
😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?